Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Buitenkweek JDC, Lucky Queen en Frisian duck
Collapse
X
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.Last edited by Greyvol; 16 October 2019, 15:50. Reden: Drie dagen geleden en zojuist, JDC en de Lucky Queen
-
Echt heel georganiseerd ging dat nou ook niet, had alles vol met stuifmeel zitten thuis van de JDC 3 en de duck is ook bananen gaan maken. En de Lucky queen stond daar lekker tussen. Dus wie weet? Melken van het mannetje is maar een paar meter vanaf de drie vrouwtjes geweest. Bij de buitentuin ben ik daarom ook maar even niet geweest en me eerst nat gespoten met plantenspuit voordat ik ben gaan kijken na twee weken.
-
Juist ja, was daar ergens een sjerrycan bij de organisatie binnen gesmokkeld?
-
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.Last edited by Greyvol; 17 October 2019, 12:43.
Comment
-
Thanx!
toch toprot over het hoofd gezien of het gaat nu heel snel. Eerste tak net geknipt en een paar topjes weg moeten doen door rot. We zijn nu de rest aan het knippen. Eerst ff jointje en dan weer verder..
filedata/fetch?id=1449188&d=1571413817&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Valt gelukkig mee met de rot, het zit wel diep in de toppen en heb ze goed open moeten plukken om te kijken. Bijna hele schaal vol met wiet!, ongeveer net zoveel qua volume als de vorige uit de buitentuin. Plakt goed en ruikt lekker.
De Frisian duck van vorige week en de JDC van twee weken terug zijn nu ook droog, maar denk dat ik dat morgen ga wegen en in potjes ga doen.
filedata/fetch?id=1449242&d=1571423787&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
- Likes 1
Comment
-
Woohoo, helehoop potjes vol met wiet!
filedata/fetch?id=1449406&d=1571484675&type=thumb
JDC 1 23 gram uit de buitentuin
JDC 2 69,50 gram uit de buitentuin
Frisian duck 39,1 uit de voortuin
en de Lucky Queen met 118 gram uit de buitentuin.
ligt nog eentje te drogen en een ga ik dadelijk knippen.You do not have permission to view this gallery.
Comment
-
En nog 5 potten vol aan knip en kleine topjes voor de wietboter.. Frisian Duck uit de voortuin 20 gram trim. Van de JDC uit de buitentuin 87,67 gram aan knip en topjes. Lucky Queen uit de buitentuin is 57,7 gram.
de JDC knipte lekker en minimale toprot, paar procent hooguit. Plakt en ruikt stevig naar de wiet.
alles gelabeld met UV gezapt, te drogen gelegd en gestofzuigd.
Vanavond vier ik feest, helemaal opgelucht en de buit is binnen, dat gaan we vieren.
filedata/fetch?id=1449519&d=1571501535&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
- Likes 1
Comment
-
Zou zweren dat ik deze al gepost heb, maar bij deze. Volgens mij de laatste JDC met een paar banaantjes.
nog van vorige week dus, dit was de grootste top
de Lucky Queens vond ik toch nog niet droog genoeg en weer in de droogtent gedaan, heb dat nog niet meegemaakt dat iets zolang moet drogen. Wiet in de potten ruikt niet lekker, elke dag wel ploppen en even schudden en open laten staan, ruikt nu zuur en naar hooi.
filedata/fetch?id=1451516&d=1572279629&type=thumb filedata/fetch?id=1451515&d=1572279629&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.Last edited by Greyvol; 28 October 2019, 17:27.
- Likes 1
Comment
-
Wel een knots van een top zeg in je hand!!!
Jammer dat het zo slecht droogt en niet lekker ruikt, hoop dat het nog goed komt!!!
-
Komt vast goed, de duck was net al iets zoeter van geur heb ik het idee. In die mega knots zit een paar banaantjes, beetje klein om te zien. Alleen de Lucky queen wil niet drogen, of ik heb alle takjes al een keer half geknakt en kan geen hele meer vinden.
-
Volgens mij is het nu allemaal droog. De JDC en Lucky Queen gewogen en in potjes gedaan. Potten schoongemaakt met alchohol en de resten bewaar ik in een ander potje en heb daar net wat jus bij gedaan en een shitload suiker, niet lekker maar wel erg potent!
filedata/fetch?id=1451862&d=1572373667&type=thumb filedata/fetch?id=1451863&d=1572373667&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
Alles bij elkaar opgeteld zonder knipafval
Buitentuin (277,5)
JDC 1 23 gram (onder notenboom,veel toprot, vorige keer ook slechte plek)
JDC 2 69,50 gram
Lucky queen 118
Frisian duck 67
Voortuin (153,66)
JDC 61,75
Frisian duck 39,1
Lucky Queen 48,21
Frisian duck 4,6 (in de bloei naar buitentuin verhuisd)
Totaal 431,16 gram
-
Comment