Voor de liefhebbers, ik heb er dus wat wietboter in gedaan op het laatst. Zou zelf niet zoveel maken volgende keer, of voor twee personen is het goed. Volgende keer ga ik ook zeker wat slagroom bij doen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Buitenkweek JDC, Lucky Queen en Frisian duck
Collapse
X
-
image_348985.jpg image_348984.jpg image_348981.jpg image_348983.jpg
Alles is gedroogd en al een tijdje in potjes. Ben er al volop van aan het genieten, geur, smaak kan ik niet over uit. Nog steeds niet in de verdamper gedaan en alleen puur gerookt.
Omdat ik dagelijks wel wat wiet eet of rook kan ik het effect ook niet meer beoordelen. Ik krijg een droge mond en heb honger en ben niet misselijk, dus voor mij werkt het goed. Wel wat lichter als die van de coffeeshop, maar doe tegenwoordig een klein stukje hash erin verkruimelen om te compenseren meer als twee a drie joint rook ik niet op een dag. Zijn ook geen lange joints, misschien iets groter als een sjekkie.
Vacuum sealer gekocht om het knipafval op te bergen, knoflook aardappels, wietboter gemaakt van takjes, wiet chocopasta en wietkoekjes en oja wietcake! Vandaag weer eens flink bezig geweest.
Nu nog een uur wachtten en dan een plak wietcake erin kassen!
image_348982.jpg image_348987.jpg image_348986.jpgLast edited by Greyvol; 12 December 2019, 22:59.
- Likes 1
Comment
-
Dus.. wanneer opent je restaurant? Ziet er allemaal verdomd lekker uit!
-
Hahaha Thanx, al konden de knoflook aardappels wel iets lekkerder, ik miste iets maar weet niet wat
Misschien wat honing of ham en wat meer tijm en oregano erin. Had geen oregano.. basilicum erin gedaan in plaats en misschien ook wat te veel kaas, hahaha. Minder is meer, maar vergeet dat nog wel eens.
De Warme choco van de verse wietboter is ook erg lekker, alle lepels afgelikt van de cakemix zo meteen plak cake en dan is Grey knock out ghehehe.
Wietboter 4 uur slowcooker op low
9 gram takjes coffeeshop
61,69 gram takjes oude oogst, met wat fluf
36,09 gram knipafval, kleine blaadje van oude oogst
1,2 kilo ongezouten boter, na klaren 900 cc
Zonder knijpen en alleen uitlekken zes cups van ongeveer 110 gram
Vannacht uitlekken of straks nog even knijpen en apart bewaren, die is meestal het minst lekker.
Wietchocopasta
110 gram wietboter met 299 gram pure chocolade warm maken en beetje roeren en in vormpje gieten met pinda en of suiker erbij
-
image_348989.jpg filedata/fetch?id=1462342&d=1576189848&type=thumb Holy fuckerdie fuck fuck, wat is die cake lekker!You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 2
Comment
-
Damn Grey, dat ziet er verdomd goed uit!
Ik heb het nog gezegd, jij zou een eigen subtopic moeten hebben! 'Koken met Grey'!
Eddit: mooie blanke cake Grey, hoe voorkom je dat hij spaceygroen wordt?Last edited by colori; 13 December 2019, 09:09.
- Likes 1
Comment
-
filedata/fetch?id=1462412&d=1576231397&type=thumb
De wiet werkt erg goed, kan tegenwoordig heel goed eten
speciaal voor colori
filedata/fetch?id=1462409&d=1574536674&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 1
Comment
-
Volgende batch
filedata/fetch?id=1462548&d=1576260851&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
Comment
-
Nouja, ben dus weer knock out gegaan en slowcooker heeft van gisteren 19:00 tot vanochtend 8:00 aangestaan. De wietboter is toch wel heavy geworden. Kon mijn oogjes niet meer open houden deze batch is alleen sugarleaves
Denk dat het nu ook wel wat groener is en er bleef minder plakken aan het restmateriaal als de vorige keer, de takjes absorberen meer denk ik dan. De verse wietboter staat nu in de koelkast, ff jointjedraaien en dan eens kijken hoe groen die is geworden.
filedata/fetch?id=1462647&d=1576312123&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
Comment
-
chef greyvol misschien is naar elk jd member een blokje opsturen
The greyvol butterlineThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
- Likes 1
Comment
-
Rookverslag JDC 2
69,5 gram van buiten (4-10-19)
filedata/fetch?id=1470057&d=1579695923&type=thumb
Fluffie topjes en ruikt ietwat zurig als de pot open gaat
LV is 65 % in de pot
Veel kleine topjes en veel takjes, eerst plukken en dan pas grinden.
De gegrinde wiet ruikt sterk naar diesel en beetje naar wat zoetere petroleum.
De JDC Rookt lekker weg (puur geen shag of koningskaars erbij), niks geen kuch nie, krijg en vrijwel meteen een droge bek bij en dat is goed nieuws, dan werkt de wiet na behoren. Honger, beetje stoned ook.
Ik rook twee a drie per dag. Als ik veel doe op een dag meer of als ik niet zo lekker ben ook. Rook nu tijdens dit typen de joint ook helemaal weg, iets wat ik tegenwoordig niet meer zo vaak doe. Ben ook druk aan het opruimen thuis en dan gaat het beter met een joint erbij. En is gewoon lekker. Tip voor een lastige poes, uurtje in de kruipruimte gooien, vind ze nog leuk ook.. (waterlekkage, vandaar ook het opruimen enzo)
Smaak kan ik nog weinig over kwijt, zal de verdamper erbij pakken en probeer dat ook weer enkel en alleen te doen. Ik denk nu shag/wiet te proeven.
filedata/fetch?id=1470056&d=1579695923&type=thumb
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.Last edited by Greyvol; 22 January 2020, 13:27. Reden: Ik kijk niet zo nauw met wat kleine blaadjes, paf ik zo op
- Likes 2
Comment
-
Bijna de poes vergeten..
filedata/fetch?id=1470060&d=1579696178&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.Last edited by Greyvol; 22 January 2020, 13:32. Reden: Salade met morzorella, tomaat, honing, etc. En volkoren broodje met nieuw keukenapparaat Woohoo
- Likes 2
Comment
Comment