Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Balkonkweek Special Queen, Northernlight, Speedy Chile
Collapse
X
-
Klinkt goed, je moet dan wel een groot balkon hebben, voor 9 x 65 liter, gaaf hoor.
Ik ga je volgen, succes!
Edit.
Ik zie een voet!
Je weet dat we daar een appart topic voor hebben he? QnQ, waar was dat ook al weer?
Is dat echt 65 liter? Heb jij hele grote voeten dan? Want als ik het inschat in verhouding tot je voet denk ik eerder aan een litertje of 30
Misschien heb ik niet mijn goede bril op, dat kan natuurlijk ook
-
:RastaB:\i/2019\i/:lady: We gaan het 6e jaar in met dit topic. Is het dan een traditie? Ik vind van wel. :rasta: Op elk forum kom je weleens zo'n foto tegen...dat je denkt 'wat is het nou', of dat je probeert te focussen op een wazige foto. :stoned: Soms staan er onbedoeld ook dingen op foto's die iets teveel info weggeven,
-
-
46D25024-C3CE-49F0-96CF-0B80E8A9C8DB.jpeg Weer even een update. De storm en hevige regenval van de afgelopen dagen heeft sommige van mijn plantjes geen goed gedaan. De Northernlights en special Queens lijken last te hebben van overvoeding. Ik heb voorheen batmix altijd volgens de beschrijving door gespoeld voordat er planten in gingen maar dit jaar ben ik dit vergeten. Ik weet het niet zeker maar ik vermoed dat de langdurige regen teveel overvoeding heeft veroorzaakt. Wat denken jullie?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
De plantjes (inderdaad een autoflowers) zijn nu een week of 6 boven de grond. Ik merk dat ze sinds de hevige regen en storm vorige week vrijwel stil staan met uitzondering van de Speedy Chiles die netjes door groeien. Tot nu toe bevallen die mij het best. Ze groeien mooi gelijkmatig en doen tot nu toe niet onder voor planten die ik ergens anders in de volle grond heb staan. Een tijdelijk afdakje in de vorm van landbouwzeil oid word lastig in verband met de hevige wind. Ik kijk het nog even aan zo en hoop dat het weer wat beter word de komende tijd..
- Likes 1
Comment
Comment