Yep zien dr mooi uit. Hopelijk zet de luis niet door, succes
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5 x amnesia haze Auto // dakterras // potten
Collapse
X
-
Corrigeer me als ik het mis heb, maar volgens mij mag ik me klaar maken om te gaan oogsten.
sinds weekje al geen voeding gegeven ( maar dit kwam met name door het weer ), deze week alleen water.
Moet nog oplossing voor het drogen regelen, maar dat is iets voor morgen / het weekend, zodat ik dit weekend de plantjes kan omhakken...
wat denken jullie?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 6 photos.
Comment
-
Mag ik iedereen bedanken voor de feedback afgelopen zomer.. helaas is door drukte op werk, in 1 x 2 weken langs non stop hoosbuien en ea omstandigheden totaal mislukt tijdens de oogst...
Kort samengevat, op een droog moment en in de haast ben ik gaan wezen snoeien.. moest ook een hele (natte) week het oogsten uitstellen omdat mijn (complete) droogtent nog niet bezorgd was..
uiteindelijk vanwege de aanhoudende regen een DYI droogbox poging... maar helaas geen goede ventilatie met als gevolgd de volledige oogst onder de schimmel..
de teleurstelling & prive omstandigheden hebben mij helaas belet om mijn verslag af te maken ondanks de resultaten.. mijn oprechte excuses hiervoor, want de interactie is altijd motiverend en leerzaam geweest../
vanwaar mijn update..? Waarschijnlijk ga ik eerdaags toch weer een poging wagen.. 1 punt wat ik iig zal meenemen, betere voorbereidingen mbt hulpmiddelen/voorzieningen..
gr..
- Likes 1
Comment
Comment