Pyramid Seeds |
Puur indica |
Feminised Autoflower |
Autoflower soort |
8 - 9 weken |
Mei tot augustus (autoflower) |
Hoog |
Hoog |
Binnen en buiten |
100 - 150 cm |
150 - 200 cm |
Niet bekend |
Niet bekend |
Hoog THC |
Hoog CBD |
Lichamelijk, Ontspannen |
Auto Seeds |
50/50 sativa indica |
Feminised Autoflower |
Autoflower soort |
8 - 9 weken |
Hoog |
Hoog |
Binnen en buiten |
50 - 100 cm |
50 - 100 cm |
Bij migraine, Bij pijn, Bij slapeloosheid |
Makkelijk |
Krachtig, Slaperig |
20190602_195832.jpg
Hmm okeee... die foto is erg donker zie ik nu, maar er is toch nog niks te zien behalve 2 emmers grond
Ze staan dus op mijn superzonnig en warm balkonnetje op het zuiden. Eentje helaas in een zwarte emmer, daar ga ik denk ik nog iets omheen doen. Anders wordt de grond veels te warm in de zon. Ik zet ze ook niet direct op de tegels. Die worden zo warm dat ik zonder slippers niet het balkon op kan
De bedoeling is dat ze geen groeivoeding krijgen, alleen een beetje bloeivoeding en misschien wat green sensation aan het einde van de ronde. In de potgrond zit voor 6 tot 8 weken voeding zegt de verpakking, lekker makkelijk. Wel wil ik de grond en de planten gaan behandelen met neemolie, dat wordt de eerste keer dat ik deze gebruik
Elk jaar heb ik trypsen op mijn planten, door op jacht te gaan en deze zoveel mogelijk kapot te wrijven heb ik deze wel binnen de perken kunnen houden. Dit jaar eens oefenen met neemolie dus op mijn AFs
Zaadjes zijn direct in de voorbewaterde grond geplaatst. En dan nu duimen en afwachten dus
Nou, datwassieweer luitjes,
Grote Groeten!!!
Comment