Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vanessatje is 12 weken en 5 dagen boven. Ze komt uit een RQS Diesel Automatic zaadje, wat volgens de gegevens op de website op 8 tot 9 weken oogstklaar zou moeten zijn.
Nu weet ik wel dat ze het wat rooskleuriger voorstellen dan het is en daarbovenop deze plant niet echt een normale groei heeft gehad. Heeft iemand een idee hoe lang ze nog zou moeten?
Zo zien de trichomen van Vanessatje er op 13 en een halve week uit. Dit is gezoomd met mijn GSM, maar kan net niet scherp genoeg om te zien of het milky is of doorschijnend. Het lijkt milky maar kan volgens mij aan de kwaliteit van de foto's liggen. Ik ga eens ergens een microscoop of vergrootglas moeten fiksen.
Wat denken jullie?
De plant is mini, dus de topjes ook. Ik zou ze dus liefst nog even laten staan in de hoop nog wat groei van de toppen te zien.
Felwitte pistils nog eh...die mag nog wel een tijdje. Meer dan een week.
Misschien nog wel meer dan een maand.
Als ik de foto's terugkijk bloeit ze pas een week of drie toch ?
Ik heb enkele foto's van toprot bekeken vooraleer de vraag te stellen, maar ik vond de verkleuring moeilijk in te schatten. Misschien ben ik ook gewoon wat te paniekerig over mijn dierbare plantjes (:
Ik had vanessa 10 weken geleden al maar de eeuwige weed velden gestuurt. En een nieuw zaadje geplant. Vanessa is beetje minder valide helaas. Maar knap dat je doorgaat
Comment