Ik heb nog 1 zaadje gezaaid op 1juni. Zij staat in een pot van 27l in plagron lightmix met perliet met een kuiltje zaai en stekgrond. Ze is vandaag boven gekomen, ik zet haar als de zon weg is rond 1900uur binnen onder een huis tuin keuken groei-led. Deze zou zeer snel klaar zijn, maja we gaan het zien.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1x skunk af
Collapse
X
-
Daar zal hij zijn naam wel van hebben, hmmm weer niet goed over nagedacht. Ik heb de buren verteld dat ik een paar plantjes zou zetten. Ik zei al als hoe last hebben van sterke geur dan hoor ik het wel en probeer ik er wat aan te doen. Maja zoveel valt daar niet aan te doen. Zij zijn bekend met mijn "rugzakje", dus de k dat ze wel coulant zullen zijn.
Comment
-
Gloeiende gloeiende, ik kom net terug van werken ligt ze op haar gat. Omgeknakt op 1 of andere manier, ik heb haar maar naar binnen gehaald hopen dat het nog goed komt.
Comment
-
Wat ik zie heb je in ieder geval goed gehandeld. Eventueel kan je de geknakte stam nog wat ondersteunen met aarde. Ik duim met je mee maar heb er alle vertrouwen in dat ze dit wel overleefd, je was er mooi op tijd bij voor ze echt kon verzwakken.
-
Inderdaad, aarde aanvullen, mag tot aan de lobblaadjes. Komt goed, kan wel wat hebben.
-
-
De blaadjes zijn gaan hangen, denken jullie dat het nog goedkomt met het plantje?Attached Files
Comment
-
Thx QnQ, scheelt me weer een vraag op het forum ahah. Was vanwege de bite extra alert bij mijn 0.00 check, en vond dat mijn AF’s toch een node verder waren of dat juist de nieuwe blaadjes waren doorgenomen... alleen leken ze ietsjes te hangen, maar ik zou ook te kritisch geweest kunnen zijn.. misschien dat ik mijn kweekverslag updatw hiermee..
Comment