Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
View Post
Als ze bij allebei uitverkocht zijn, ga ik wel online bestellen. Het is soms best lastig dat er geen tuin centrum in de buurt zit.
Er is wel een gamma en praxis en nog wat meer, maar ik heb geen auto, en die winkels zitten niet echt op korte loop afstand.
Die action en die blokker wel, een 15 - 20 minuten lopen. Ik neem ook vaak de bus.
Ik wil de Frisian Dew al weken voeden, maar die kuipen waren nog te zwaar. Dat los ik op met bladvoeding, maar dat moet volgend jaar beter kunnen.
Ik heb al vanaf het begin, dat ik het grappig vind dat de auto duck iets andere bladeren heeft, maar het lijkt me sterk dat niet vrijwel iedereen er toch wel een wiet plant in ziet.
Ik krijg een nieuwe buurman en maakte me al zorgen, ik kreeg echter een positieve reactie, het rook goed.
En als ik hem af en toe een joint geef, bleven we wel vrienden. Die krijgt dus straks als het goed gaat, een mooie top.
Meestal zit dat wel goed in Amsterdam, maar ook hier ben je gewoon de lul als je buren gaan zeuren.
Dat is dus met nieuwe buren altijd even spannend. En hoewel het geen probleem is om te zorgen dat de planten niet zichtbaar zijn van af de straat kant, is het los van de geur, onmogelijk om het geheim te houden, voor zeker je naaste buren. Nu zitten er hier wel meer mensen met ons soort plantjes in de buurt en dan vliegt er ook nog wel eens een politie helikopter over.
Voor politie en woning bouw hoef ik dus niet bang te zijn, die weten het al. Ik moet alleen wel me buren te vriend houden.
Comment