Ik begon met 5 frisian dew, ik ben er al eentje kwijt door een slak, bij een tweede word het spannend of zij zich hersteld.
Gister slakken korrels gestrooid en de nacht er voor om 3 uur in de nacht op slakken jacht met een lampje.
Ik schrok best wel, ik vond er een stuk of 10. Meeste slakken met een huisje, maar ook een paar naakt slakken.
Koper tape alleen helpt dus niet voldoende.
Ik heb stek poeder besteld, en wil kijken of ik stekken kan maken, door de frisian dew te toppen. Of dat nog wat word weet ik niet, maar ik heb nu 1 lege kuip, dus waarom zou ik het niet proberen?
Nu zijn de frisian dew nog te klein om er stekken af te halen.
Daarnaast nog wat auto flowers, Star Ryder en Auto Duck.
Foto's :
Eerste twee zijn van het begin
De rest is van vandaag
DSCF0006.JPG DSCF0004.JPG DSCF0007.JPG DSCF0008.JPG DSCF0009.JPG DSCF0004.JPG DSCF0005.JPG DSCF0002.JPG DSCF0013.JPG
Gister slakken korrels gestrooid en de nacht er voor om 3 uur in de nacht op slakken jacht met een lampje.
Ik schrok best wel, ik vond er een stuk of 10. Meeste slakken met een huisje, maar ook een paar naakt slakken.
Koper tape alleen helpt dus niet voldoende.
Ik heb stek poeder besteld, en wil kijken of ik stekken kan maken, door de frisian dew te toppen. Of dat nog wat word weet ik niet, maar ik heb nu 1 lege kuip, dus waarom zou ik het niet proberen?
Nu zijn de frisian dew nog te klein om er stekken af te halen.
Daarnaast nog wat auto flowers, Star Ryder en Auto Duck.
Foto's :
Eerste twee zijn van het begin
De rest is van vandaag
DSCF0006.JPG DSCF0004.JPG DSCF0007.JPG DSCF0008.JPG DSCF0009.JPG DSCF0004.JPG DSCF0005.JPG DSCF0002.JPG DSCF0013.JPG
Comment