Haai,
Na het lezen van de uitleg rond het project was ik een beetje onder de indruk maar hier komt het dan.
6 zaadjes uit het collectief
Cocospallets voor de zaailing
Grond : 1/2e zaai en stekgrond
1/2e tuincompost
Handje kalium, fosfor, wormenmest,
Perliet
Ik ga denk ik 15 liter potten gebruiken, want ik heb al een diesel en 2 critical in volle grond.
De zaadjes gaan nu 24 u het badje in en dan zou ik ze in cocospallets opkweken tot zaailing, om deze daarna over te potten in 15l bakken.
Is dit een OK werkwijze of hebben jullie suggesties?
Ook las ik in de uitleg dat deze vroeg bloeiende planten zijn.
Wil dit zeggen dat het autoflowers zijn of gewoon iets vroeger bloeiende planten zoals de naam het zegt? Wat voel ik me een noob...
Maar goed, met jullie hulp zal ik het zeker tot een goed einde brengen en wie weet zitten er weer wat zaden in het collectief.
Ik kan niet duidelijk genoeg zijn....
!!! ALLE HULP IS WELKOM!!!
van stuifmeel opvangen en bevruchten heb ik niet veel kaas gegeten...
Maar goed, ik weet dat ik op jullie kan rekenen!
Alvast bedankt!
Na het lezen van de uitleg rond het project was ik een beetje onder de indruk maar hier komt het dan.
6 zaadjes uit het collectief
Cocospallets voor de zaailing
Grond : 1/2e zaai en stekgrond
1/2e tuincompost
Handje kalium, fosfor, wormenmest,
Perliet
Ik ga denk ik 15 liter potten gebruiken, want ik heb al een diesel en 2 critical in volle grond.
De zaadjes gaan nu 24 u het badje in en dan zou ik ze in cocospallets opkweken tot zaailing, om deze daarna over te potten in 15l bakken.
Is dit een OK werkwijze of hebben jullie suggesties?
Ook las ik in de uitleg dat deze vroeg bloeiende planten zijn.
Wil dit zeggen dat het autoflowers zijn of gewoon iets vroeger bloeiende planten zoals de naam het zegt? Wat voel ik me een noob...
Maar goed, met jullie hulp zal ik het zeker tot een goed einde brengen en wie weet zitten er weer wat zaden in het collectief.
Ik kan niet duidelijk genoeg zijn....
!!! ALLE HULP IS WELKOM!!!
van stuifmeel opvangen en bevruchten heb ik niet veel kaas gegeten...
Maar goed, ik weet dat ik op jullie kan rekenen!
Alvast bedankt!
Comment