Ik heb nu mijn super skunk plantje van 15 juli het was al een plantje van 2 weken
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kikki's allereerste binnen-buiten-kweek
Collapse
X
-
Dit zijn dingen die je moet uitproberen.en opnieuw en opnieuw tot je eindelijk hebt wat je wil.
elke keer maar een beetje beter.
Ik kweek nu en jaar ong. en ik heb ook nog geen superoogsten gehad of topwiet met super flavour.
Elke ronde word beter en beter volhouden en bijleren.
denk zo je hebt toch iets om te roken en je hebt het zelf gedaan.The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
- Likes 1
Comment
-
Voor de manier waarop je kweekt, zonder veel extra dingetjes heb je een leuk plantje staan.
Nee, het ziet er niet uit als topwiet van 15/e gram, maar we zijn allemaal ergens begonnen eh
Komende winter kun je hier op JD heel veel topics gaan lezen, zien hoe anderen het doen, en je beter voorbereiden voor volgende zomer.
- Likes 1
Comment
-
Heeft niet met moed te maken maar vooral met veel geduld en kennis opdoen!
Trial en error.
Het wordt dit weekend nog behoorlijk mooi weer. Kan nog helemaal goed komen!
btw: is dat niet die half opgevreten plant door je konijn?Last edited by ToniCaneloni; 22 August 2019, 22:21.
Comment
-
Hey
hier ben ik nog eens met wat nieuws.
zoals jullie zien zijn ze enorm gegroeid op korte tijd de plantjes zijn gekiemd tussen 28 juli en 30 ste
ik heb er nu wa meer tijd voor ale pak er meer tijd voor
ik weet al ongeveer hoeveel water ik mag geven ik weeg nu de potten ale ik voel hoe zwaar mijn potten zijn
ik heb nog zaadjes zou ik er nog een paar doen of beter niet ?
.
Attached Files
Comment
Comment