Leuk plan dit! Ik volg je.. succes!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Binnen en buiten de kas medicinale wiet kweken
Collapse
X
-
100 % ontkiemt in de watten, dat blijven we dus doen.
filedata/fetch?id=1506025&d=1590305497&type=thumb
Ik Sta er van te kijken, heb eigenlijk altijd wel een losse Flodder tussen zitten. Ze zijn nog niet allemaal boven de grond, maar sommige zullen dieper zitten als andere. en snel ook!
filedata/fetch?id=1506027&d=1590305499&type=thumb filedata/fetch?id=1506026&d=1590305499&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.Last edited by Greyvol; 24 May 2020, 09:33. Reden: Scrogrek is te zwaar, denk dat ik het helemaal ingraaf en later met touwtje ga lopen kutten
Comment
-
Ziet er goed uit Grey!
Ik zit ook weer met de gedachte om een outdoor scrog te doen.
Hoe zie je dat juist voor je? Mij lijkt het redelijk lastig om alle toppen net door het net te hebben. Aangezien we buiten kweken hebben we een lange groeiperiode waardoor het volgens mij echt een gevecht gaat worden.
Comment
-
Róisín Murphy's isolation performance of Sing it Back, live from home. Murphy's Law is out now. Stream it here: https://RoisinMurphy.lnk.to/MurphysLawID Foll...Last edited by Greyvol; 7 June 2020, 10:37. Reden: Bijna klaar, extra potgrond halen en dan kunnen ze verpot worden
- Likes 3
Comment
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.Last edited by Greyvol; 9 June 2020, 12:21. Reden: Totaal 20 zakken potgrond (40 liter) en twee zakken turf (60 liter)
- Likes 4
Comment
-
Stikt van de kikkers in de tuin, tel er zo 19 als ik de deur open doe en het gras beweegt gewoon door de kikkers. In de kas zijn er ook een paar terecht gekomen en zie ze gewoon als kool groeien
Ik loop ook heel voorzichtig door de tuin, kikkertjes zijn zo geinig!
gisteren nieuwe zaadjes aan het kiemen en ik zie al een worteltjes. Ik mag dus weer in de buitentuin iets zetten en ga ze even voorgroeien thuis voordat ik ze plant. Had nog spliff power plant fem liggen. Lucky queen en eigen mix van Santa Maria en double fun.
in de kas gaan de automaatjes sneller als de regulieren, die heb ik ook meteen na kiemen in een handje stek aarde in de kas gezet. De reguliere Lucky queen en jdc hebben eerst in een potje gezeten.
filedata/fetch?id=1515616&d=1592384863&type=thumb filedata/fetch?id=1515617&d=1592384863&type=thumb filedata/fetch?id=1515618&d=1592384866&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
- Likes 1
Comment
-
Zit nu wel te twijfelen om de reguliere uit de kas te halen en te vervangen door automaatjes. In de buitentuin zijn de reguliere beter geschikt en kunnen ze ook flink groeien.FIND MORE OF MY VIDEOS AT: https://www.youtube.com/channel/UCmnjSYcBB3rI9c5Nu9jcXwg Stop Making Sense is a 1984 American concert film featuring a live perfor...
- Likes 1
Comment
-
Kiemen in vochtige watten in plastic zakje werkt super, alles is weer ontkiemt!
filedata/fetch?id=1515846&d=1592413179&type=thumb
spiliff power plant fem
lucky Queen van space Cees (no mercy)
eigen mix van Santa Maria met double fun..You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
Comment