Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja cool om te zien hoe snel dat gaat, de afzuiger staat nu 24/7 aan in de keuken. Ik had vroeger last van kookgeuren maar vind dat inmiddels wel lekker. Was alleen die stille afzuiger gewent en heb die nu weer aangesloten. Heerlijk rustig en deuren en ramen gaan vanzelf dicht gisteren variac in de keuken geplaatst maar de 500 watt bromt en die vervangen door een 1000 wat die niet bromt. In de meterkast staat ook mijn pc met 10 meter kabel zodat ik hem niet hoor als ik film aan het kijken ben. Ben nogal een zeikerd met geluid..
Kijk zelf maar eens op de volgende post, zelfde blad voor en na. En het derde blad is een nieuw vlekje meeldauw en een bolletje oranje shit van een vieze strontvlieg denk ik.
Vervelend die meeldauw, heb het in 2018 ook gehad, toen veel blad weggeknipt, later bij het oogsten van de plant zat het ook nog in enkele toppen, maar er zat gelukkig genoeg aan, maar je ziet wel verbetering na de behandeling met de waterstofperoxide, je kan het ook nog proberen met halfvolle of volle melk gemengd met water 1op10, hoop dat je het wegkrijgt suc6.
Dat had ik ook een keer nadat ik bezig geweest was tegen meeldauw. Bruine vlekken waar eerst de meeldauw zat.
Ik heb meeldauw ook weg zien gaan door alleen maar veel zon.
Thanx! Misschien vanavond een drastische snoei en of bondage. Heb nieuwe tie wraps gekocht
Vind het nu al erg spannend, de waterstofperoxide lijkt goed te werken, de felle zon werkt ook lekker mee
Maatje van me kwam net langs en ik heb de slowcooker aan met vers handje lavendel maar hij rook alleen maar wiet bij me voor de deur. Die slowcooker staat ook al bijna heel de week aan met rozemarijn, lavendel, thijm, etc. Ruikt heerlijk maar de wiet komt er boven uit!
Ik heb daar wel over zitten nadenken en heb nog een afzuiger over, koolstoffilter lijkt me buiten niet zo slim. Sochtends zijn de ramen nat(dauw) van de kas en 6 ruiten zijn eruit, half dak en de voor en achterkant zijn open. Volgens mij gaat die koolstoffilter dan niet zo lang mee en telkens elke avond naar binnen sjouwen vind ik niet zo’n strak plan. Maar toch bedankt voor het meedenken, altijd fijn!
Door al dat vocht krijg je inderdaad meeldauw, misschien een optie om er een zwenk ventilator in te zetten/hangen voor de luchtcirculatie, suc6 mooi tuintje.
Fijn tuintje en lekkere baksels, dat zie ik graag! Heeft dat arme hondje altijd zoveel pech of is het gewoon even een zware periode voor het beestje? Gelukkig gaat alles goed nu.
Thanx, met hondje gaat het goed. Maar we zitten wel regelmatig bij de dierenarts. Ze is een beetje wild, wel een goeie waakhond die je ook in je flikker bijt
Comment