Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo dat apparaat doet zijn werk goed zeg, mooie aanschaf dus! Die krijgt de luchtvochtigheid lager dan ik had verwacht. Goeie zet.
Ik denk altijd maar; dingen die ik niet in de hand heb probeer ik me geen zorgen om te maken. In het allerergste geval rippen ze je kas leeg, en dat is natuurlijk fucking kut maar je overleefd het ook wel weer. Er zijn altijd ergere dingen.
Proberen geen zorgen om te maken, maar dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het is die nare stress niet waard, begin dit jaar had je deze prachtige toppen ook niet en zelfs die mooie kas niet, en toen ging het leven ook gewoon z'n gangetje toch. Zo probeer ik het altijd maar te relativeren.
Succes met de laatste loodjes en vooral lekker van genieten man!
Dankje..
Ik hoop het ook, het is nu heel aangenaam. Dus nog even en we hebben oogstfeest, al heb ik die vanavond ook alvast om te oefenen, proost. Ik had kiss the ground op Netflix aangezet, maar dat is me toch deprimerend..
Zeg schatje; zullen we een kippetje gaan halen?
..
.
nou? Misschien iets erbij ook, warme geitenkaasJe met honing?
..
.
Dat kan met brie en geitenkaas en eigengemaakte bramensaus
Allebei natuurlijk! ghehehe filedata/fetch?id=1555883&d=1602770849&type=thumb
.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Last edited by Greyvol; 15 October 2020, 16:12.
Reden: Met sherry, komkommersalade, waldorf salade en kruidenbotert met stokbrood en als toetje Nothern light automaatje uit eigen kas! Gvd mooi gvd!!
Oja, nieuwe upgrade voor de verdamper, nu aan en uit te zetten middels verlicht voetpedaal. Dan kan baasje zien of die aan of uit staan en niet eerst aan een koude fles loopt te lurken Ghehehe.. filedata/fetch?id=1555898&d=1602772721&type=thumb
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Last edited by Greyvol; 15 October 2020, 16:41.
Reden: Misschien lichtelijk aangeschoten door de sherry wiet combi
Goeie shit.. ben de powerplant aan het vapen en die begint al aardig te smaken en ben nu echt stoned als een aap. Of ik pak net een stukje vol met extra shit of deze komt nu harder aan? Ik weet niet, maar dit is wel de bedoeling. Wat een verschil een paar dagen al kan maken. Ik nuttig wel elke dag wiet maar ben niet elke dag zo stoned.
Billy is an unreleased track, thought to have been improvised on the spot during a soundcheck or rehearsal in 1983 (where Prince also taught the chords of St...
Jammer van de toprot dat deze nu al in je planten zit dat krijg je er ook niet meer uit .
Volgend jaar zal je zien dat je veel minder rot heb als je snachts en met regen die ontvochtiger laat draaien .
Hoe ist met de meeldauw is deze nu wel afgenomen aangezien de omstandigheden niet meer ideaal zijn om te ontwikkelen .
Nee, dat dacht ik ook. Het slaat zich nu flink om zich heen. Op veel plaatsen ook de meeldauw, het ruikt wel overheerlijk en ben de trichomen nu aan het checken. Nog twee weken gaat niet lukken als dit weer zo blijft. Waar de fan direct op blaast is nu rot, kon het niet anders plaatsen. Maar daar is de boel versnelt rot gegaan. Ik had dat ding inderdaad al eerder kunnen gebruiken en eerder in de bloei ook. Volgend jaar dat verduisteren maar proberen.
Comment