Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Binnen en buiten de kas medicinale wiet kweken
Collapse
X
-
Trichomes contain the desirable cannabinoids responsible for the psychoactive and medicinal effects of cannabis. The tiny resin glands swell as the flower de...
- Likes 1
-
Hoe toevallig, dit filmpje werd me deze ochtend nog aanbevolen op Yt.
-
Deze ook? https://youtu.be/SFl1nsCN5W4
-
Ik kreeg deze ; www.lankami.tk
-
Stuk minder ver in de buitentuin, flink wat toprot maar geen of nauwelijks meeldauw. Een grote tak afgebroken en ben aan het knippen geslagen.
filedata/fetch?id=1560626&d=1604072081&type=thumb filedata/fetch?id=1560627&d=1604072081&type=thumb filedata/fetch?id=1560628&d=1604072081&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
Comment
-
Knippen en wassen zit er weer op, LV is hoog in de droogruimte en de ontvochtiger maar in die ruimte gezet en de afzuiger uit. Ik controleer weer over een paar uur, dan kan de fan ook uit die op de natte vandaag geoogste wiet staat.
filedata/fetch?id=1560642&d=1604078663&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Paar stokjes wiet in plastic zakkie, paar uur laten zitten en kijken of de zak vochtig word. Zit ook een vochtmeter in om dat te controleren. Even een test of het al droog genoeg is. Van speescees geleerd natuurlijk maar is pas de eerste keer dat ik het zo doe.
Stukje ga ik alvast vapen. In de droogruimte doe ik elke dag de afzuiger even aan om de lucht te verversen. LV is 56 en temp 20 graden. Dit ligt al sinds de 22 in de droogruimte.
filedata/fetch?id=1561072&d=1604230089&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Veels te droog, snel maar in potten gedaan..
filedata/fetch?id=1561136&d=1604239970&type=thumb filedata/fetch?id=1561135&d=1604239970&type=thumb
Nonsense zei nog opletten dat het niet te snel gaat..You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 1
Comment
-
Vorige keer de iets te droge wiet 96,9 gram.
En gisteren 74 gram precies goed droog, drie dagen met ontvochtiger is voldoende. die andere lading lag ook al een tijdje, maar was net niet droog genoeg Toen ik de ontvochtiger plaatste. Nu wel
Straks ga ik de rest bekijken. Ruikt lekker en plakt lekker, smaak kan beter maar is nu al niet verkeerd. De te droge (30%) vaped ook anders en minder goed. Ik wil daar nog wat mee gaan doen. Humidity pack zat ik aan te denken.
Ik ben erg in mijn nopjes door de goeie vangst dit jaar. Nu al 411 gram binnen. 240 ongeveer van de automaatjes en van de reguliere heb ik nog niet alles gewogen. En als bonus ga ik straks in de buitentuin kijken hoe het er daar voor staat
Ik slaap nu ook een stuk beter met de buit al binnens huis..
filedata/fetch?id=1561568&d=1604393877&type=thumb filedata/fetch?id=1561567&d=1604393877&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
- Likes 1
Comment
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.Last edited by Greyvol; 3 November 2020, 18:26. Reden: Knippen, knippen, knippen godverdomme! Knippennnnnnnnnnnnnn
- Likes 1
Comment
-
Het zit er weer op.. nouja voor vandaag dan. In de kas staat nog eentje en in de buitentuin nog vier, maar die mogen nog even. Eentje kon eigenlijk al om in de buitentuin maar ben blij dat ik ze niet meegenomen heb. Twee planten knippen vullen we de avond wel mee.
Heel veel toprot maar dan wel weer erg weinig meeldauw. Ruim weggeknipt, geen knipafval en klein spul weggedaan. Wassen met waterstofperoxide en hangt nu te drogen. Ontvochtiger op 55 % en fan op de natte wiet voor een paar uur.
Voelt erg luxe aan en ben rete blij met alle wiet in de potten. Het is vermoeiend werk maar zeker de moeite waard. spannende trip met de verse stinkende wiet in de auto is ook iets aparts moet ik zeggen
filedata/fetch?id=1561779&d=1604431384&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by Greyvol; 3 November 2020, 20:31.
- Likes 5
Comment
-
Als ik die foto's van jou zie moet ik lachen. Mooi met potten, pannen en ovenschalen. Het ziet er gezellig uit. Doodnormaal, en zo hoort het te zijn. Ik kan er gewoon niet over uit dat het illegaal is! Een plant, een stuk natuur, iets wat de aarde ons schenkt. Je bent goed bezig grey
De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!
- Likes 2
Comment
-
En weer wat shit droog voor in de potten. Dit zijn de twee uit de buitentuin en de drie bakjes is nog uit de kas.
Met de ontvochtiger gaat dat drogen snel zeg, humidity packs zijn besteld..
filedata/fetch?id=1562694&d=1604688100&type=thumb filedata/fetch?id=1562695&d=1604688100&type=thumb
pakweg een halve kilo tot nu toe! Grootste buitenplant was nog geen 40 gram meer van over, de rest allemaal weggerot. Oogstfeest in huize Grey, kippetje in de oven. Broodje, kaasje en kruidenboter erbij, komt goed.You do not have permission to view this gallery.
- Likes 4
Comment
-
Thanx allemaal!
Zojuist de Lucky Queen uit de buitentuin geknipt en gewassen en ligt te drogen. En Er Liggen nog drie planten om vanavond te knippen.
filedata/fetch?id=1563824&d=1605025055&type=thumb filedata/fetch?id=1563822&d=1605025054&type=thumb filedata/fetch?id=1563823&d=1605025054&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
Comment
Comment