Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Inderdaad,dat zou een goede optie zijn wat je zegt Ess
Afjes beginnen na een week of 6 bloeiverschijnselen te
krijgen dat zie ik ( jammer en spijtig voor Kelderkastje) maar
in mijn ogen is dit verspilde energie................
Gelukkig duurt de zomer nog lang met veel optie's tot een
mooie kweek, inderdaad!!
Ach er komen er nog , maar wel interessant. Liever in de tuin wat klooien als in de kelder.
Heb nu 2 extra potjes in de kelder, 1 voor in de tuin in een andere pot en 1 voor elders.
Tuin is nogal wild, ik ga dit plantje gewoon laten doen. Stoort niet.
Pas alleen op dat uit de kelder,, ''niet'' direct in de
volle zon wordt gezet. Vergelijk het maar met je eigen
huid die nog geen straaltje zon heeft gehad en nu ligt te
bakken in 28 graden bv. hoe zie jij er in de avond uit?
NLX + rode mieren .... 20200609_130653.jpg
In.mijn serre heeft een volk (?) rode mieren zich gevestigd naast/rond het wietplantje, nadat ik omgegraven heb voor die Northern Lights. Iemand negatieve ervaringen mee? Met rode mieren naast wiet problemen met rode mieren en Northern Lights op zich kan ik me ook voorstellen.
Mieren "melken" graag bladluizen en kunnen zelfs bladluizen in je plantjes zetten. Voorlopig even regelmatig controleren of ze met bladluizen lopen te slepen lijkt me wel even voldoende denk ik
Heb ook een van mijn planten in pure compost gezet welke ik bij de gemeente kon ophalen, deze zat ook vol mieren alleen dit waren zwarte mieren maar de plant lijkt er geen last van te hebben, spuit ze wel regelmatig in met brandnetelgier.
Ja dat overkwam het meest triestige plantje ook, in combinatie met te vroeg en te sterk bemeste grond. 6 weken oud. Autoduck. 20200610_202140.jpg
Niet echt fris en fruitig.
Shit, de rode mieren hebben gewonnen, exit NLX in de serre. Misschien een paar dagen langer in de kast moeten houden. 20200614_112838.jpg
Potvermiljaar! Eens kijken wat er nog in de zaadjestupperware zit.
Moed niet opgeven, kan nog erg goed worden met een paar dozijn gram Ganja, zie het zo al voor me
Vraagje wat ligt die metalen bal bij je plantje te slingeren?
Van de 4 echtE guerilla plantjes (2 aztec rain en 2 purple storm van eskobar) zijn er 2 de strijd verloren tegen de bramenstruiken. Deze staat wel erg parmantig te zijn. 20200621_134835.jpg
Waar is Wally?
Autoduck quasi dood door beest. 20200701_195634.jpg
Einde verhaal. Bijna toch. Steeltje. Ik bekijk het nog even.
Dus, OG Kush auto, laatste poging in de tuin voor dit jaar, 10 dagen in de kast bij een maat en nu de pot in. Was een back-up plantje. Lucky nr 7 of zoiets ... 20200706_150655.jpg
Op hoop van zege en zegen.
KUT, KAK, SCHEISSE!!! TERING, TYFUS, Bloederige diarree!!!! 20200708_140529.jpg
Met mezelf in de spiegel nota bene! 20200708_140533.jpg
Een beest heeft de OG Kush getopt!
Einde cannnabiskweekseizoen in eigen tuin. Ik geef het op voor dit jaar. Op andermans terrassen gaat het gelukkig beter. Ik krijg hier en daar nog een topje. Binnenkort de twee resterende guerilla plantjes nog eens bezoeken. Gelukkig heb ik in de kelder iets meer controle.
Vandaag nog eens gaan fietsen.
de aztec rain of purple storm (tijdens het transport het overzicht kwijt geraakt) leeft nog! 20200815_151214.jpg daar zal hopelijk een jointje vanaf komen.
Nog staat ze pront en fier een wietplantje te wezen. 20201004_105715.jpg
Paarse topjes, dus zal het de purple storm zijn.
In 2 weken nog eens komen kijken, staat een beetje beschut aan de zuidkant van een bosje. Nog een paar dagen lekker winterzonnetje zal de kwaliteit ten goede komen.
Wel erg fijn altijd het weerzien met guerilla plantjes. Ze is Max 40 cm hoog dus erg goed verstopt tussen brandnetels en ander onkruid.
Comment