Kan jammer genoeg maar 1 foto per keer plaatsen dan maar zo
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2 rondes autoflowers 2020
Collapse
X
-
1588693311998209787156818927536.jpg
het is dan wel is waar geen wiet en ook niet zo lastig om te kweken.
wou het gewoon een keer uit proberen met vrienden zal mij benieuwen.
heb ook al is zelf geplukt in Nederland die deden alleen niet zoveel met me
Comment
-
Het zijn nu officieel zaailingen 15889363778733400476526278954452.jpg
Ik heb ze vanochtend om een uur of 7:00 naar buiten gebracht konden ze lekker genieten van het zonnetje. van mij had het weer wel zo mogen blijven wat niet het geval is van weekend word het weer kouder
hoop dat het niet te lang duurt die kou.
Attached Files
Comment
-
Hallo mede kwekers ik heb een vraag maakt het uit welke kleur bloempot ik gebruik vanwegen de warmte ?
Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar kan er niks over vinden.
al vast bedanktLast edited by Bas Haze; 9 May 2020, 21:02.
Comment
-
Het gaat dit jaar niet zo lekker met kweken ik dacht dat je plantje slaphangende vanwegen te weinig water de potjes voelde best licht aan dus heb ik er wat water bij gedaan maar de bladeren komen niet om hoog baal als een steker. vorjaar ging het een stuk betet hoop dat ik er nog wat van kan maken dit jaar.
het is ook vallen en opstaan 15892780846766296044525941022325.jpg 15892781159301786728308827744257.jpg 15892781510996771104609170613542.jpg 15892781839328262499476152969615.jpg
Comment
-
Het is niet me beste jaar tot nu toe. Ik maak er maar het beste van meer kan ik er toch niet aan doen. had eigelijk veel eerder op deze forum moeten kijken leer elke dag zo veel bij. Heb ze nu een paar keer bladvoeding gegeven en 2 keer voeding in het water op de gele stukjes na zien ze er best ok uit
kan iemand mij vertellen wat die gele bladeren in houd. Zijn ze verbrand door de zon ?
Comment
-
Je foto's zijn niet zichtbaar kerel, je plantjes zijn nog zo klein die hebben nog geen voeding nodig. Ik denk dat daardoor je blaadjes zo raar uitzien. En welicht kun je ze als je daar de mogelijkheid voor hebt de plantjes een paar uurtjes als de zon het sterkst is in de schaduw te zetten. Al denk ik dat dit niet nodig is deze tijd van het jaar. Deze informatie heb ik allemaal geleerd hier op het forum, dus inderdaad veel lezen hier.
Comment
-
Dankje voor de info de blaadjes waren eerst wel erg licht groen en ze zijn al op weg naar week 3 en ik heb gelezen dat qnq schreef bij iemand dat ze met bio voeding al na 2 weken voeding mochten hebben daar heb ik dan ook wijs naar geluisterd dat is dan wel weer een beetje tegenstrijdig van wat jij zecht ik heb ze ook niet gehard dat wist ik toen nog niet dus ben er toch nog steeds bang voor dat ze verbrand zijn ook om dat ze eerst binnen had maar las steeds dat je ze beter buiten kon laten staan zo lang het niet onder nul is. En bij over voeding moeten de kartelrand blaadjes volgens mij bruin worden ik wacht nog even op meer reacties meschien zijn er meer die het zelfde zechen dan moet het wel zo zijn. Iniedergeval bedankt voor de moeite. Deze forum is echt een uitkomst. het meeste van Google klopt niet helemaal en ze geven je ook niet wardevole informatie maar dat zal wel komen om dat het gedogen word
-
-
Check eens of je de symptomen kan terugvinden op growweedeasy.com?Use our cannabis growing problem pictures and interactive plant doctor tool to quickly diagnose your sick marijuana plants! Click the pictures below to learn about a marijuana problem, deficiency or symptom & get the solution! Still having trouble? Consult our 7-Step Remedy to 99% of Cannabis Growing Problems
Comment
-
Ik geloof niet dat voeding nu al nodig is.. ze staan voor nu nog wel goed in lightmix met genoeg voeding tot nu. Het beste kan je pas na 3 vertakkingen beginnen met voeding pas wanneer je ziet dat je plant het nodig heeft.
Verder veel succes! Ben benieuwd
Comment
-
Ze waren warschijnlijk al aan getast door hitten stress maar dacht dat ze al voeding moesten hebben ze waren erg licht van kleur en hadden ook klauw door hitten wist niet dat ik ze moest harden dezen hebben een paar weken nodig om bij te komen begin gewoon opnieuw en dan gelijk buiten laten staan dan hoef ik ze niet te harden wat ik heb gelezen hier Zal zien of die dan langer groen blijfenLast edited by Bas Haze; 20 May 2020, 03:39.
-
-
Laat je niet ontmoedigen! Ik heb intussen ook al 3 planten gehad die het niet hebben gered. Maar je kunt haast niet leren zonder fouten te maken. Laat weer wat nieuws ontkiemen. Een makkelijke soort waar je fouten mee kunt veroorloven. Een foto plant kun je naar mijn mening meer van leren dan van een af omdat je met meer factoren rekening moet houden. Zie het als een leerproces. Er is voldoende tijd!
Comment
Comment