Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mijn akgun doet het nog goed lekker groen.
er beginnen nu toch wel echt knopjes te vormen.
geef ze af en toe een slokje voeding en voorde rest af gezuurd water ik zet ze snachts ook binnen vanwegen de Ochtend dauw hoop dat er dan minder snel toprot in komt
je kan duidelijk zien dat 1 een achterstand heeft Dus of het echt goed is om buiten met je plantjes te knoeien weet ik niet.
als ik van deze wiet ook niet stond word dan kweek ik alleen nog maar binnen heb me wel prima vermaakt met de plantjes
Kan iemand mij vertellen of dit gewoon een vlek is of een schimmel het blad boven de top en het blad er boven ook aan de linkerkant van het blad 20200920_123038.jpg
Hey allen ik ben echt te resistent tegen wiet mijn maatje heeft van de afjes ge rookt en die werd er wel een klein beetje stond van moet ik je eerlijk zegen dat ik hem wel lekker vind smaken.
heb me maatje gelijk maar een bult meegegeven was hij wel blij mee hij heeft er meer lol van dan dat ik er van heb. soms als ik hem als eerste rook lijk ik iets te voelen maar dat noem ik geen stond zijn beetje ligt in me Hooft maar is ook zo weer weg
de planten lijken zich al te herstellen van de over voeding. zo dra de grond weer droog is geef ik weer wat voeding maar nu een stuk minder
zat te denken aan 1 ec voeding zo veel zullen ze niet gebruiken met het koude weer.
er beginnen wel al mooie top vorming te komen 20200930_144543.jpg20200930_144603.jpg20200930_144610.jpg20200930_144619.jpg20200930_144624.jpg
heb ze vandaag wel een beetje nat laten regenen moet maar niet weer gebeuren
Halo voor de gene die het lezen ik heb weer een nieuw probleem ondekt een zink tekort en ik kan het niet meer verhelpen ben ik bang voor dus veel opbrengst zal ik niet hebben maar het positieve is dat ik leer steets meer bij leer volgend jaar weet ik teminste waar ik op moet letten en dan zal het vast nog mis gaan 20201006_150402.jpg
flushen was ik dus te laat mee
ga nog wel een poging doen om haar te reden of kan ik haar beter zo laten om dat het geen zin meer heeft volgend jaar beter iniedergeval
Het is dan zo ver de toprot is er ingeslagen tijd voor de oost.
de trichromen zien er goed uit daar ben ik blij mee zit wat flufie plantten tussen maar ja daar doe je volgens mij weinig aan. laaste foto's Van dit buiten jaar
Comment