Ik knip me een slag in rondte, me grootste hobby zal het nooit worden.
Ik vind toch meer rot als ik hoopte.
Ik wil proberen of ik een foto kan maken, als alles of het meeste boven hangt te drogen.
Er zitten best geinige paarse topjes bij.
Probleem is dat ik iets van een steun moet vinden, want ik kan de camera met de hand niet lang genoeg stil houden.![](https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/core/images/smilies/icon_e_smile.gif)
( buiten met genoeg licht speelt dat probleem niet )
Geinig is dat de camera dit ook aan geeft. Er staat dan een hand in de display. In de handleiding heb ik gevonden dat dit aangeeft dat de makers van de camera denken dat jij je handen niet lang genoeg stil kan houden. Buiten is het me ook wel gelukt, om dit te negeren.
Vandaag vooral wat kleinere buds geknipt, en morgen weer even kijken hoe ver ik dan kom.
Hoewel de hoeveelheid rot me t.a.v van het weer nog mee valt, denk ik niet dat het veel zin heeft om langer te wachten. Of we moeten nog iets van lekker weer krijgen.
Ik begon vandaag buiten, maar ben binnen verder gegaan, het was goed koud.
Bij de twee die ik gekregen heb, word het denk ik nu ook wel tijd voor de microscoop.
Duidelijk is wel dat deze later gingen bloeien als de frisian dew. (Ik gok een week of 3)
Ik vind toch meer rot als ik hoopte.
Ik wil proberen of ik een foto kan maken, als alles of het meeste boven hangt te drogen.
Er zitten best geinige paarse topjes bij.
Probleem is dat ik iets van een steun moet vinden, want ik kan de camera met de hand niet lang genoeg stil houden.
![](https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/core/images/smilies/icon_e_smile.gif)
( buiten met genoeg licht speelt dat probleem niet )
Geinig is dat de camera dit ook aan geeft. Er staat dan een hand in de display. In de handleiding heb ik gevonden dat dit aangeeft dat de makers van de camera denken dat jij je handen niet lang genoeg stil kan houden. Buiten is het me ook wel gelukt, om dit te negeren.
Vandaag vooral wat kleinere buds geknipt, en morgen weer even kijken hoe ver ik dan kom.
Hoewel de hoeveelheid rot me t.a.v van het weer nog mee valt, denk ik niet dat het veel zin heeft om langer te wachten. Of we moeten nog iets van lekker weer krijgen.
Ik begon vandaag buiten, maar ben binnen verder gegaan, het was goed koud.
Bij de twee die ik gekregen heb, word het denk ik nu ook wel tijd voor de microscoop.
Duidelijk is wel dat deze later gingen bloeien als de frisian dew. (Ik gok een week of 3)
Comment