Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Sp4ceman Je bent niet de enige. Ik begrijp Ipie ook niet altijd. Maar wellicht krijgen we nog te horen wat hij precies bedoeld. Ik ben zeer benieuwd....
Verbaal ben ik sterk maar op papier zwak!
Het enige wat ik probeer duidelijk te maken
( eerder genoemd?) en halve apotheek nodig te
hebben voor wat onkruid te kweken, ik ben meer
zo'n type van LR2, en buiten dat ben ik naar ons
verschil benieuwd, voor de rest goed en aardig bedoeld!
Zien er inderdaad goed uit, toen ik al die bestanddelen zag die je bij je grond deed dacht ik die gaan op zeker verbranden en zeker bij afjes, maar ze zijn mooi groen en gezond, suc6 met je kweek, kom wel af en toe binnen wippen
Ik moet er wel bij zeggen dat toen ik deze dames in hun definitieve pot zetten, ik m'n bodemmix 50/50 heb vermengt met wormenmest en compost. Dit vanwege reacties, die sla ik niet in de wind. Dus ze staan niet op die 'hele sterke grond'.
Misses punch doet me ook echt denken aan mandarijn.
Helaas is het moeilijk te zien met al die bladeren die zo vier staan. Maar het ziet er goed uit!
Super skunk is een beetje 'gezet' geworden. Ik hou wel van vol!
Quadikke toppen lijkt deze er op het eerste gezicht het beste uit te komen
Fantastisch die kleuren!
Ondersteboven!
2 ventilatoren en afzuiging moeten het drogen in goede banen leiden. Ik hoop vandaag of morgen de grootste bladeren er alvast af te halen.
Omdat ik toch een ander systeem bedacht en gemaakt heb komt de 2e ronden niet in deze potten te staan (anders had ik naast de afgeknipte stam gepland). Echter gebruik ik wel deze bodem. Eens zien wat we er aantreffen!
Onder het stro is de aarde niet uitgedroogd! Verder ruikt het nog steeds naar bosgrond. Hier en daar een pissebed, hier en daar een worm.
In elke pot zitten wel 1 paar aan naaktslakjes tegen de onderkant van de valse bodem
2 redenen waarom ik een ander systeem bedacht heb:
1. Deze potten zijn zwart
2. Het risico dat de valse bodem verzakt is te veel aanwezig. Hierdoor zouden de wortels nat kunnen blijven staan... Anaerobe situaties. Dat was gelukkig alleen bij de mandarijn punch te ruiken. Ik was er al bang voor.
In de hele pot lopen wortels. Als je de stam eruit trekt en de aarde er vanaf schut houd je een jiffy pallet met een klein kluitje wortels eraan over.
Ik zal jullie ook meenemen in het droog proces.
Goed mensen! Dat was het. Ik hoop dat jullie net zo genieten van de foto's als ik.
Ps:
Nieuwe ronden nieuw kansen,
Vandaag 3 nieuw afjes verhuist naar hun definitieve pot (nr 3 heb ik niet gefotografeerd).
Comment