Geen idee van, ik zal er gaande weg wel achter komen
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2de kweekje pompom
Collapse
X
-
Vorig jaar moest ik haar nog UNTERRICHT geven om ze te beschermen whaha, maar dit jaar wist ze het al gauw weer.Attached Files
- Likes 1
Comment
-
Ik heb in mijn vriendengroep trouwen een paar vastgeroeste fotoperiode-planten-kwekers. Vorig jaar waren ze aan het kutten; Let maar op als ze klaar zijn hebbie straks maar weed voor paar jointjes, autoflowers zijn kut!!! Dit jaar nu ze door de vrouwen en vriendinnen restricties hebben gekregen. Toch maar autoflowers gaan zetten. Ze waren zeer verrast toen ik 80gr van mijn afjes kreeg. Leve de autoflowers!!!!
Comment
-
Hmmm sheisse toen ik deze ochtend opstond lag een plantje om, bij inspectie lijkt ze een beetje eruit te zijn getrokken. Ik verdenk een van mijn katten toch de dader. Vorig jaar had ik een tunnel van kippengaas om de potten gedaan. Heb dat snel maar weer gedaan. En direct nieuw zaadje voor ontkieming gelegd. Boehoeeee
Comment
-
Niet meteen poeslief de schuld geven eh
Het ziet eruit als stamrot helaas.
Onderaan vlak boven de aarde is de stam verschrompeld en daar is-ie geknikt.
Je kunt proberen ze rechtop te zetten door er een hoopje aarde omheen te doen, maar geen water geven.
Als ze niet overleeft zie je dat binnen 1-2 dagen.
Comment
-
Ik heben het plantje uitgegraven, is al aardig geworteld. Maar je ziet dat een cm de stam eenen stuk dunner is. Bij mensen heet dat atrofie bij planten geen idee. Of het stamrot is hier nog een duidelijke foto van het overschot.
ik ga nog 2 zaadjes laten ontkiemen 1 gaat achter het raam in een kleine pot als experiment en de ander gaat buiten zoals de eerste.
Attached Files
Comment
-
Nou het plantje wat wel goed is, is toch wat minder geloof ik. De eerste blaadjes zien er wat vermurfd uit. Dit is het zaadje wat ik er gratis bij kreeg. Hopen dat ze bijtrekt, want vinden jullie ervan?
Comment
-
Volgens mij komt het wel goed met deze. Vervormde blaadjes zie je wel vaker en hoeft gen probleem te zijn.
Maar nu weet je niet welke soort dit is.
Heb je al een ander zaadje geplant om die dooie te vervangen? En zo ja welke soort?
En oh ja, Succes met je kweek! Het gaat uiteindelijk vast goed komen.
-
Ze is wel aan het groeien maar de bladeren gaan er steeds waziger uit zien.Last edited by Kunichika; 31 May 2020, 17:56.
Comment
Comment