Ik heb 3 dagen geleden nog een zaadje laten ontkiemen, ik had een prijs gewonnen bij de laatste lotto, dit is een big devil #2auto. Deze zit in een pot waar normaal kamerplanten in staan van zo'n 3 a 4 liter. Ben eens benieuwd of het wat word in zo klein volume pot. Ik moet mijn geluk van gister niet tarten. DSC_0077.JPG
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2de kweekje pompom
Collapse
X
-
De jack herrer is nu 47dagen oud en 49cm hoog, ze heeft de eerste 2weken wat moeilijkheden gehad. En daarom is ze maar zo klein gebleven, ze is wel enorm vol en een mooie dikke stam. Ze heeft gister voor het eerst 5ml bloeivoeding gehad van canna. De kleine hindu kush gaat inmiddels lekker al is ze wel een stuk bleker als de jack, ik hoop dat dat aan de soort ligt. Maar daar kan ik niks zinnigs over zeggen.
DSC_0078.JPG DSC_0080.JPG DSC_0079.JPG .
Comment
-
Dat hangt er vanaf sommige mensen willen de trichomen wat bruiner dan de andere. Ik heb een telefoon microscoopje gekocht daar zie je dat perfecte op. Ik heb me laten vertellen dat je die zaadboeren niet zo moet vertrouwen wat ze noteren. En dat het zomaar makkelijk 3weken langer kan duren.
Dit is een foto van mijn verslag van vorig jaar de blue cheese auto. Die was toen bijna klaar.
image_338141.jpg
Comment
-
De planten hebben dik 2dagen binnen gestaan. De grote staat nu weer buiten die deze wind wel weer aan maar de Hindu kush is door het binnenstaan wat gaan strekken waardoor ze wat iel blijften dus de windvlagen niet aakan. Zij staat op de drempel, in de zon als doe er is. De big devil staat nog steeds onder het lampje, dat vind ze geloof ik erg fijn het 24/7 regime.
Attached Files
Comment
-
In denk toch dat de Hindu kush niet veel word. Ze is al 4weken oud en ik zie nu al de eerste tekenen van de bloei. Genetisch foutje, doorgefoekte zaden. Of ik heb deze ronde gewoon vette pech.
DSC_0131.JPG
Comment
-
De zon van afgelopen dagen heeft ze weer goed gedaan. De toppen van de jack beginnen goed vorm te krijgen, ze is lekker compact en aardig vol. De Hindu kush blijft maar wat steken ze groeit wel maar is maar een iel plantje. En de nieuwe telg van. De familie is nu 9dagen oud ze staat in een pot van 3 a 5 liter kijken wat de big devil 2# doet. Ik heb mijn andere kat ook netjes gevraagd of hij wacht wil lopen en de planten beschermd. De hondenwacht mogen ze overslaan
DSC_0138~4.JPG DSC_0135~2.JPG DSC_0136~3.JPG DSC_0137~3.JPG
Comment
-
Ik heb toch maar eens even een paar foto's gemaakt met het microscoopje. En zag tot mijn verbazing dat er volgens mijn al melkachtige en zelfs hier en daar al amberkleurige te zien. Maar als ik naar de toppen kijk zijn ze nog niet heel erg ontwikkeld. Ze beginnen nu las aan te zwellen. De plant is een kleine 8 weken oud. Wie kan mij helpen hier iets over te zeggen?
DSC_0150.JPG DSC_0149.JPG DSC_0148.JPGLast edited by Kunichika; 14 July 2020, 13:33.
Comment
-
En ik heb de jack een regenjasje gegeven, zou jammer zijn als de rot er in gaat komen. Zodra de zon doorkomt gaat de regenjas er af anders gaat het zowiezo broeien.Attached FilesLast edited by Kunichika; 14 July 2020, 16:00.
Comment
Comment