Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2de kweekje pompom
Collapse
X
-
Morgen gaat ze echt om, nu ik eindelijk met mijn Sony telefoon heb uitgezocht hoe ik een goed macro-shot kan nemen. En met het huis tuin en keuken mocroscoopje ook heb gezien dat het allemaal over aan het gaan is in melkachtig en amber. En om even terug te komen over de buitenaardse foto's van Ess, ik zie zelfs een paar blauwe kristallen heel vreemd. Zou graag willen weten wat dat is dat blauwe.
Comment
-
Ik zou echt nog een weekje wachten. Heb je gezien wat voor weer t komende week gaat worden?
Comment
-
Na goed onderzoek vind ik onderin de plant op de eerste zijtak toch nog witte bloeihaartjes. En hier en daar en de hoofdtop dit toch een teken dat ze nog even moet blijven staan? Op de foto zie je precies in het midden de foto is van de hoofdtop van een zijtak.
Attached Files
Comment
-
Ik heb laatst een filmpje gezien van stichtingmediwiet.. die gozer oogste eerst de hoofdtop en 3 weken later de rest. Ik ben voornemens om dat bij 1 van mijn plantjes te gaan proberen. https://www.youtube.com/watch?v=cgDn...HrsYoy&index=4
-
-
De jack is gekortwiekt ze blijft nog even staan. De Hindu kush staat een dikke week in de bloei, de krijgt mooie dikke pruikjes maar het blijft een iel plantje. Het experiment blijft een experiment, veel groter zal ze inderdaad niet worden in zo'n kleine pot. Ben benieuwd hoe de 2 big devils gaan worden in hun kleine pot. Ik ben ook van mening dat de voorbemeste grond van supermarkt te rijk is in het begin. Kleinste plantje is meteen wat bleek van kleur daardoor denk ik.
- Likes 1
Comment
-
Mooie top Kunichika kun je eerdaags vast vooruit, ziet er verder goed uit komen al mooie topjes aan suc6
-
Weet niet wat wijsheid is, heeft de big devil nu tekort of juist te veel voeding. Ik heb zelf nog geen enkele keer bijgevoed. Op de zak zelf staat na 6 tot 8 weken bijvoeden, niet voor zuurminnende planten. De andere 2planten staan in de ligtmix van plagron die gaan aardig met wat bijvoeden
DSC_0305.JPG DSC_0304.JPG
DSC_0306.JPG
Comment
-
De jack waar ik de hoofdtop van heb afgeknipt is al al helemaal overwoekerd door de naastgelegen toppen. Dus ik denk dat ik toch een weekje te vroeg ben geweest. Maar goed al doende leert men. En de kleine zaailing heb ik getopt misschien een node te vroeg. Ik heb haar daarna in de schaduw gezet, even afwachten wat ze de komende dagen doet. DSC_0312.JPG
Comment
-
DSC_0314.JPG Bah bah het is echt te warm voor weed te drogen, zondag de hoofdtop er af gehakt. Vandaag eens gaan kijken naar de top, van buiten al kurkdroog maar ik kon de individuele topjes er nog niet afknakken. Nu heb ik ze toch afgebroken en in een wekpot gedaan die staat gewoon open nu. Over een paar uur even kijken hoe het is. Denk dat ik op deze manier toch niet iets meer kan controleren hoe de toppen te drogen. De buitenkant vergruist al terwijl de binnenkant nog redelijk vochtig is. Vanavond de hygrometer erin bv kijken wat die aangeeft. Ik heb gelukkig wel nog van die boveda zakjes wat de lv controleren. Maar die zijn nu nog niet nodig, iemand nog een tip hoe ik dit kan controleren. Ik doe nu een gekke gooi maar misschien in de koelkast zetten? En als ik de toppen bekijk had ze denk ik nog een week of miss wel langer kunnen laten staan. Beetje popcorntop(kwart) maar als je een top opentrekt dan komt er een hele lkkre zoete frisse geur vanaf, 15,2gram weegt het op dit momentLast edited by Kunichika; 6 August 2020, 13:20.
Comment
-
De jack blijft me verbazen, ze ruikt nog steeds niet de trichomen zijn ook raar ik zie heldere Milky en Amber tegelijk. Volgens mij kun je of Milky en amber tegelijk hebben maar niet alle3 correct me if i am wrong. Zondag de hoofdtop geknipt blijkbaar voorbarig. Is al droog met de deze hitte maar de rest van de plant blijft nog mooi staan.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
Dat heb ik eerlijk gezegd niet zo bijgehouden, de jack staat nu 11weken een dezer dagen gaat ze om, de kush staat nu lekker te bloeien, en 1 van de 2 experimenten staat ook in de bloei. De ander heb ik 2dagen geleden getopt en dat is aardig gelukt. Ze is goed aan het herstellen. Maar ik heb denk ik wel een node te vroeg getopt. Krijg met deze zon niet zo'n goeie foto's gemaakt.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
Comment
Comment