De tijd is rijp en de jack ook, hij is om en geknipt! Ik heb besloten om de takken niet op te hangen, maar in de woonkamer in de kast van het dressoir te leggen. Ik heb gelukkig een split airco. Hier in appartement met plat dak is het nu op de gang en keuken 33graden in de woonkamer mooi 25graden. En ik draai ze elke dag even om. Want de hoofdtop was in drie dagen droog te droog. Maar de zakjes doen hun werk.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2de kweekje pompom
Collapse
X
-
- Likes 3
-
Dus uiteindelijk was het toch beter geweest om te wachten?
-
Ziet er goed uit Kunichika daar kun je toch weer even mee vooruit, ja dat drogen is nu wel een punt, maar als je het goed cured komt het helemaal goed
-
Ik heb de kleine devil even binnengezet, ik wil niet dat ze te nat komt te staan. Het regent hier in het zuiden af en aan. Ze is nu 2weken oud, paar dagen geleden getopt maar ze staat alweer te shinen in haar fancy-pancy pot. Haar grote zus 5weken oud, blad begint steeds meer geel te worden heb geprobeerd m'n met groeivoeding maat wilt niet baten. De Hindu kush staat nog steeds in haar yoga-standje lekker te bloeien.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Heb nog eens goed naar je plant gekeken met de bladproblemen en zoals het er nu uitziet lijkt het meer op een kalium-zwavel tekort en door toevoegen van wat kieseriet zou je het probleem wel eens op kunnen lossen, hoop dat je hier iets aan hebt suc6 Kunichika
-
Ga je in een tentje kweken dan
-
Comment
-
Nee hier heb ik geen kweekverslag van Cammadorgrows heb hetzelfde tentje wel gebruikt in de voorgroei periode van mijn buitenkweek op pagina 1 van mijn verslag. En er staat nog een foto tussen van de planten op het einde van de bloei van mijn binnenkweek ook op pagina 1, na de buitenronde ga ik wel een verslag maken van mijn binnenronde wanneer dit nodig mocht zijn want wanneer mijn buitenronde lukt kan ik even vooruit.
-
Corleone1933 dan ga ik daar eens kijken. Verwacht trouwens geen binnen verslag aan je buiten planten te zien haha
-
Waarschijnlijk word het een tentje van 60*60*160 de lamp ben ik aant twijfelen tussen de viparspectra p1000, die heeftheeft een dimfunctie al zou ik niet weten wanneer en hke ik die moet gebruiken. Maar er zijn hier genoeg ervaren knakkers zoals jij bent die mij kan helpen. Of de mars ts600
-
-
De jack is droog hij is wel lekker, maar helaas geen dikke compacte toppen zoals vorig jaar. Half popcorn toppen 45,6gr in totaal. Lkkr rokertje ik heb vanaaf de tent al volzitten met friends die komen proeven.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Goed gedaan Kunichika mooie opbrengst, ik weet niet of je de link nog gezien hebt naar de goedkope zaadjes anders heb je hem hier nog een keer, rook ze en geniet ervan.
- Likes 1
Comment
-
jammer.png
Dat vind ik zo jammer aan die site.
Geen controle, geen interesse.
Gewoon toelaten dat er gevaarlijke (kankerverwekkend en verboden) dingen verkocht worden.
Pas ook goed op met de verkopers. Ze zijn niet allemaal te goeder trouw. (zeker als je je eigen adres gebruikt)
Congrats met de oogst.
Luchtige toppen is goed buiten, minder kans op toprot.
- Likes 2
Comment
-
Ik had niet verwacht dat er aan mijn iele Hindu kush zo mooie dikke nu al compact aanvoelende toppen aanzitten. De opbrengst zal wel niet zo hoog zijn als mijn jack, maar de jack had weer popcorntopjes. Dit word geloof ik echt mooie wiet. DSC_0364.JPG DSC_0366.JPG
Comment
-
Ja met voeding ben ik gelukkig een dikke week al gestopt, waarom zeg ik gelukkig; ik denk maak eens een foto van de trichomen. En tot mijn schrik zijn ze naar mijn mening al 95%milky en ook wat amber al. Terwijl op de hoofdtop nog 10%witte bloei haartjes zitten. En de hoofdtoppen van de zijtakken de bloeihaartjes nog wit zijn. Hoe is dit mogelijk?
foto1 zijtak-top foto2 hoofdtop
DSC_0371.JPG DSC_0370.JPG DSC_0369.JPG
Comment
-
Comment
-
Deze mankeert niks, maar iedereen heeft het altijd over de trichomen en die zijn Milky tot amber. Dus oogstklaar volgens de trichomen maar zie nog witte verse bloeiharen. Deze Hindu kush zou van zaadje tot oogst 9-10weken klaar zijn Maja dat moet je altijd met een korreltje zout nemen. Ze bloeit nu zo 35dagen. Maar jij zegt dus gewoon staan laten en wachten tot de bloeiharen verkleurt zijn?
-
-
Die kush heeft een kortere bloeitijd dan de Jack omdat Jack meer van sativa heeft. Maar 35 dagen is net 5 weken dus in principe zou je kunnen knippen maar bij de Jack was je ook een beetje te vroeg zei je zelf.
Comment
-
Ja daar zit wat in, maar de was vanaf zaailing af aan al misvormd miss heeft dat ook zijn uitwerking gehad op de toppen. Als je puur naar de trichomen kijkt zou ze om moeten. Na ben ook geen fan van wat de sellers zeggen. Maja tefengestelde feiten trichomen zijn Milky maar wel nog witte bloeihaartjes. Laat haar maar eens staan de komende dagen
-
Comment