Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweekje pompom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Het getopte plantje is er goed van hersteld mooi 2hoofdtoppen aan het vormen, maar zoals jullie weten staat ze in een 2liter pot dus zal ook niet veel worden. Het zouden big devils moeten zijn maar op de verpakking van de gewonnen prijs kwamen deze uit 2015 geen idee eigenlijk of dat nog wat uitmaakt voor de kwaliteit. De ene is mooi groen en getopt de ander beetje rare verkleuring, maar deze zijn experimentjes
    Attached Files
    Last edited by Kunichika; 16 August 2020, 13:45.

Comment

​​​​​Soww de toppen zijn al knoken-hard, ik wilde haar zaterdag al afdoen. Maar ze heeft boven nog steeds witte bloeiharen, als ik 2suikerblaadjes afknip en onder de micro leg is een blaadje Milky en begin amber en het andere blaadje van de zelfde top nog helder. Dus ik zit weer in dubio, al zie ik wel dat wachten loont. Zijn echt keihard die hoofdtop en 2zijtakken
      DSC_0398.JPG DSC_0395.JPG

Comment

• Cammadorgrows
        Cammadorgrows commented
        Editing a comment
        Waarom knip je een blaadje af? Om het beter te kunnen bekijken?

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ja dan kan ik hem onder mijn clip-on phone mocroscoop leggen en de trichomen bekijken. Toppen wil ik niet in gaan knippen

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Nog even wachten Kunichika die gaat nog dikker worden, ziet er goed uit

De kush staat al de hele dag binnen helaas, ze was bijna uit de pot gewaaid. Maximaal nog een week denk ik dan gaat ze om.

​​​​​​ DSC_0409.JPG DSC_0407.JPG

Comment

• Cammadorgrows
        Cammadorgrows commented
        Editing a comment
        Oeh! Ziet er al heerlijk uit hoor!

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Dat zal lekker ruiken binnen

• BEGanjaKing
        BEGanjaKing commented
        Editing a comment
        Lekker! Ziet er veelbelovend uit.

Ik ruik deze al een paar weken, hij staat normaal net onder het raam. Af en toe komt er een waas van kush langs mijn neus heerlijk. Maar ik ruik hem zelfs niet meer nu jij binnen staat. En met die regen hier en daar. Zou zonde zijn als er nog rot optreedt

Comment

Sheisse in dacht dat ik de big(little)devil goed uit de wind had gezet, maar nu merk ik dat ze wat uit jaar plant is getrokken zeker 30graden. Wat kan ik met beste doen haar zo laten staan of toch ondersteunen? Op de foto ziet het minder erg uit, krijg het niet goed in beeld.
        Attached Files

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Gewoon laten staan is niks mis mee, die bloeit gewoon door

Tatatatatataa tatatatatataatataaa(star wars) morgen of overmorgen gaat de hoofdtop eraf meerdere zijtakken met goeie toppen zijn nog aardig wit qua pistels. De trichomen van de hoofdtop en haar neven en nichtjes zijn langzaam van boven naar beneden amber aan het worden. Het staat allemaal binnen helaas, de windvlagen zijn soms gewoon te krachtig. En er zit hier en daar een kattenhaar op de pompom, Maja kan moeilijk het balkon verboden verklaren voor ze. 2de foto is van de zijtak met nog veel witte pistels.
        DSC_0415.JPG DSC_0419~2.JPG DSC_0416~3.JPG

​​

Comment

• Old dawg
          Old dawg commented
          Editing a comment
          Mooi hoor, ziet er goed uit, de welbekende laatste loodjes, Chapo.

• Prspctr
          Prspctr commented
          Editing a comment
          Spijtig dat ze de laatste dagen binnen moeten staan. Maar dat is beter dan geen wiet. Mooie plantjes! Ik hoop dat ze zonder zorgen afbloeien.

• Ykkiller
          Ykkiller commented
          Editing a comment
          Mooie topjes heb je daar

Thanks dames en heren, ik heb nog eens wat foto's genomen via de micro. Ik zie tussen de Milky toch nog wat heldere tricbomen. Dus ik wacht toch nog paar dagen
        MOV_0423_exported_4970_1598358633100.jpg MOV_0423_exported_6485_1598358356044.jpg

Comment

​​​​​​Weer 2 dagen verder, 3fotos genomen van verschillende kanten van de de hoofdtop. Vanaaf gaat de hoofdtop en 1 zijtak eraan, de rest heeft nog te veel witte pistels. Dit keer knip ik alleen de fanleaves eraf. De sugarleaves laten zitten zou meer smaak aan de weed gaan geven. Zoals jullie zien is de ene foto mooi gemixt en de andere nog bijna geen amber. Even hapje eten dan een jhwake dan ff knippen
          DSC_0435.JPG DSC_0438.JPG

Comment

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

De hoofdtop is eraf hij woog nat met de stam 73gr dis dat zal wel tegen de 10gr droog gaan worden. Maar dan wel 19gr kanonnen denk ik.
              DSC_0444.JPG

Comment

• Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Mooi toppie Kunichika , ik schat dat het toch wel en gram of 14, 15 zal worden.

• Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Ziet er lekker uit

• Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                mmm.mm.mu schoon schoon , da gaat smaken ! !

Thanks. Ik kwam vanmiddagthuis toen rook ik voor de deur zo'n extreem lekker kush geurtje, goed voor mij maar denk dat de buren dat niet kunnen waarderen. Binnenshuis drogen is dus onmogelijk van af heden ten dagen haha. Maar ik heb alleen een balkon, ik heb nu een kattenbench lichtdicht gemaakt en daar de hoofdtop in 2stukken opgehangen. Nu is de temperatuur nu nog een mooie 16graden maar dat zal nog zeker dalen. En de komende nachten word het nog kouder, is die temperatuur te laag?

Foto's volgen nog

Comment

• Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                jaja foto's !!!!

• Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Buiten drogen!?

• Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Ja er zit niks anders op. Ik wil niet nog eens de Popo aan de deur. Ik lees dat meerdere hier gewoon buiten in het tuinhuisje/stalletje drogen, maar omdat in mijn geknutelsde droogdoos goed is geen idee. Kan iemand daar wellicht iets van zeggen!

Ja zeg ik lig gaar op de bank.

Comment

• Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                ik ook

Hierbij de foto van de droog doos-isch. Overdag staat ze net in de keuken uit de zon natuurlijk, in de avond gaat ze naar buiten. Ik lees op internet tot 15celsius, maar er staat niet wat er gebeurd als het daar onder geraakt DSC_0450.JPG
              En nadat een vriend van mij eens naar mijn camera(phone) heeft gekeken weet ik nu ook dat ik kan switchen van de verschillende camera's dus scherpere foto's kan maken enzo. Hier een uitvergrote trichoom DSC_0446.JPG

Comment

• Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                waahww mooi foto !!

• Italbri
                Italbri commented
                Editing a comment
                Mooie doos!

8C1F470A-AA5E-4F92-86DF-D238F2E0F99D_1_201_a.jpeg

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Bedanktw voor de info, ja ik zou wel moeten helaas binnen geen optie

• Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Goeie foto zeg!

• Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Mooie duidelijke foto's, klein tentje kopen met filter en afzuiger, kan je gewoon binnen drogen

DSC_0471.JPG DSC_0472.JPG DSC_0468.JPG

Comment

Bezig...
              X