Het getopte plantje is er goed van hersteld mooi 2hoofdtoppen aan het vormen, maar zoals jullie weten staat ze in een 2liter pot dus zal ook niet veel worden. Het zouden big devils moeten zijn maar op de verpakking van de gewonnen prijs kwamen deze uit 2015 geen idee eigenlijk of dat nog wat uitmaakt voor de kwaliteit. De ene is mooi groen en getopt de ander beetje rare verkleuring, maar deze zijn experimentjes
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2de kweekje pompom
Collapse
X
-
Soww de toppen zijn al knoken-hard, ik wilde haar zaterdag al afdoen. Maar ze heeft boven nog steeds witte bloeiharen, als ik 2suikerblaadjes afknip en onder de micro leg is een blaadje Milky en begin amber en het andere blaadje van de zelfde top nog helder. Dus ik zit weer in dubio, al zie ik wel dat wachten loont. Zijn echt keihard die hoofdtop en 2zijtakken
DSC_0398.JPG DSC_0395.JPG
Comment
-
Waarom knip je een blaadje af? Om het beter te kunnen bekijken?
-
Nog even wachten Kunichika die gaat nog dikker worden, ziet er goed uit
-
-
De kush staat al de hele dag binnen helaas, ze was bijna uit de pot gewaaid. Maximaal nog een week denk ik dan gaat ze om.
DSC_0409.JPG DSC_0407.JPG
Comment
-
Tatatatatataa tatatatatataatataaa(star wars) morgen of overmorgen gaat de hoofdtop eraf meerdere zijtakken met goeie toppen zijn nog aardig wit qua pistels. De trichomen van de hoofdtop en haar neven en nichtjes zijn langzaam van boven naar beneden amber aan het worden. Het staat allemaal binnen helaas, de windvlagen zijn soms gewoon te krachtig. En er zit hier en daar een kattenhaar op de pompom, Maja kan moeilijk het balkon verboden verklaren voor ze. 2de foto is van de zijtak met nog veel witte pistels.
DSC_0415.JPG DSC_0419~2.JPG DSC_0416~3.JPG
Comment
-
Thanks dames en heren, ik heb nog eens wat foto's genomen via de micro. Ik zie tussen de Milky toch nog wat heldere tricbomen. Dus ik wacht toch nog paar dagen
MOV_0423_exported_4970_1598358633100.jpg MOV_0423_exported_6485_1598358356044.jpg
Comment
-
Weer 2 dagen verder, 3fotos genomen van verschillende kanten van de de hoofdtop. Vanaaf gaat de hoofdtop en 1 zijtak eraan, de rest heeft nog te veel witte pistels. Dit keer knip ik alleen de fanleaves eraf. De sugarleaves laten zitten zou meer smaak aan de weed gaan geven. Zoals jullie zien is de ene foto mooi gemixt en de andere nog bijna geen amber. Even hapje eten dan een jhwake dan ff knippen
DSC_0435.JPG DSC_0438.JPG
- Likes 1
Comment
-
De hoofdtop is eraf hij woog nat met de stam 73gr dis dat zal wel tegen de 10gr droog gaan worden. Maar dan wel 19gr kanonnen denk ik.
DSC_0444.JPG
Comment
-
Thanks. Ik kwam vanmiddagthuis toen rook ik voor de deur zo'n extreem lekker kush geurtje, goed voor mij maar denk dat de buren dat niet kunnen waarderen. Binnenshuis drogen is dus onmogelijk van af heden ten dagen haha. Maar ik heb alleen een balkon, ik heb nu een kattenbench lichtdicht gemaakt en daar de hoofdtop in 2stukken opgehangen. Nu is de temperatuur nu nog een mooie 16graden maar dat zal nog zeker dalen. En de komende nachten word het nog kouder, is die temperatuur te laag?
Foto's volgen nog
Comment
-
Hierbij de foto van de droog doos-isch. Overdag staat ze net in de keuken uit de zon natuurlijk, in de avond gaat ze naar buiten. Ik lees op internet tot 15celsius, maar er staat niet wat er gebeurd als het daar onder geraakt DSC_0450.JPG
En nadat een vriend van mij eens naar mijn camera(phone) heeft gekeken weet ik nu ook dat ik kan switchen van de verschillende camera's dus scherpere foto's kan maken enzo. Hier een uitvergrote trichoom DSC_0446.JPG
- Likes 1
Comment
Comment