Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als je dat zeil erop houd dan nog een kachel aan, ja dan gaat het snel rotten. Je moet de zijkanten en de bovenkant opengooien anders heb je al die maanden voor niks gewerkt. Je wilt alles omdoen, maak eens een goeie foto van top ofzo!?
in mijn ogen is dat een haar scherpe foto van het begin van een zaadje....
zijkanten zijn vanaf de onderkant open zodat er zuiging plaats vind en boven heb ik een openingdat trekt wel door
Ok dan zou ik tegen de zijkanten 4cub grond storten bovenop ook nog een meter beton dan houd je het wel vol. Dan heb je voldoende licht en een goeie doorstroming. 4kachels erin dan blijft de vochtigheid ook weg
blauw plus zwart zeil om ze in de bloei te zetten achter de tuin staat een lantaarn.... toprot was aan het begin nu geheel weg.... het volgende probleem IS ZAAD er is dus GEEN toprot meer en ook GEEN meeldauw het klimaat IS nu Perfect!
tldr bevrucht/zaad vorming ohja dit is week~7 maw 5weken schimmel toprot vrij, hoe gaan jullie buiten planten? 2e week topvorming?
Ik denk niet dat dat zaad is ik denk eerder een beestje, maar het is net wat QnQ en Kunichika zeggen bouw het niet helemaal dicht want het vocht wat de planten uitzweten dat kan niet allemaal weg en dat leid weer tot rot, maar verder een mooi bouwwerk suc6.
In denk dat je daar de fout bent ingegaan en je nu Hermaas hebt gekweekt met dat zeil. Of heb je elke dag de laatste tijd het zeil er nagenoeg op de zelfde tijd afgehaald bij het krieken van de dag?
Is dit al het zaadje of zit er nog groen omheen en is het hard of zacht, zou ook nog een pistel kunnen zijn, en anders heb je misschien toch ergens een banaantje of een herma, dan zou ik alles maar gaan inspecteren anders heb je dadelijk alles vol zaad zitten
stank, beste was geweest alles in 1x knippen maar nee eerst de zwakste ertussenuit die netjes knmippen en drogen dag erna de rest....not. met dit soort dingen handiger 1 soortje te pakken.
Aaij... Dat is mooi kloten.
Was ergens misschien ook wel een beetje te verwachten met zo'n bouwsel in de tuin. Dat trekt toch wel de aandacht als mensen dat zien.
Maar je hebt er in elk geval wel een flink project van gemaakt. Jammer dat het zo afloopt.
Krijg je in een krap klote land vol nsb-ers en zwakkelingen...ondertussen wordt je oma beroofd en Gordon aan zn eigen bank vastgevonden en staat flappie ambtenaar daar koffie te hijzen en moeilijk te doen over niks...wat een lachwekkend systeem...
Comment