hallo ik ben een beginnende kweker, kweek voor mijn vriendin aangezien ze veel last heeft van zenuwpijn en van de oxy wil afkomen. nu hebben we al veel geprobeerd en wiet met cbd werkt heel goed, vandaar dat ik zelf maar ben gaan kweken.
ik heb:
3x solomatic cbd auto
1x northeren light auto
1x white Widow auto
allemaal van royal Queen seeds.
de kleinste is de white widow die is een week later in de grond gestoken de grootste is de nl die helaas een beetje geel word, weet niet of dit ondervoeding is of overwatering.
voeding die ik heb is bio nova autoflower supermix. met later pk 13 en 14.
ze staan in cocos van de pokon met perliet. de white widow staat in gewone potgrond, wou kijken wat er makkelijker is/ beter is.
Nogmaals ben beginnend. heb veel gelezen en gekeken op het grote www.
Ik heb in het begin de propagator ook te lang gebruikt en in de zon gehad waardoor de nl een beetje is verbrand. hij is inmiddels wel de grootste van allemaal. se staan allemaal in hele grote potten, dacht 15 liter behalve de ww die in een 3 litertje staat.
ik ga hier ongeveer wekelijks een post plaatsten zodat het ook een naslagwerk word. en hopende dat jullie me adviezen willen geven.
Ikzelf heb vroeger idioot veel gerookt maar kan er niet meer zo goed tegen, toch vind ik het heerlijk ruiken en rook soms de pure cbd wiet mee met mijn vriendin.
bedankt alvast dat ik hier iets mag plaatsen .
mvg Penny
ik heb:
3x solomatic cbd auto
1x northeren light auto
1x white Widow auto
allemaal van royal Queen seeds.
de kleinste is de white widow die is een week later in de grond gestoken de grootste is de nl die helaas een beetje geel word, weet niet of dit ondervoeding is of overwatering.
voeding die ik heb is bio nova autoflower supermix. met later pk 13 en 14.
ze staan in cocos van de pokon met perliet. de white widow staat in gewone potgrond, wou kijken wat er makkelijker is/ beter is.
Nogmaals ben beginnend. heb veel gelezen en gekeken op het grote www.
Ik heb in het begin de propagator ook te lang gebruikt en in de zon gehad waardoor de nl een beetje is verbrand. hij is inmiddels wel de grootste van allemaal. se staan allemaal in hele grote potten, dacht 15 liter behalve de ww die in een 3 litertje staat.
ik ga hier ongeveer wekelijks een post plaatsten zodat het ook een naslagwerk word. en hopende dat jullie me adviezen willen geven.
Ikzelf heb vroeger idioot veel gerookt maar kan er niet meer zo goed tegen, toch vind ik het heerlijk ruiken en rook soms de pure cbd wiet mee met mijn vriendin.
bedankt alvast dat ik hier iets mag plaatsen .
mvg Penny
Comment