bedankt voor de tips
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e kweek: autoflowers
Collapse
X
-
Hoi weedies,
Zoals reeds gezegd ben ik een totale leek in de teelt van cannabis.
Ik (probeer)om enkele lady's buiten te kweken,en zou graag jouw mening hebben over mijn dames.
De eerste foto is een POLAR EXPRESS van 6 weken(79 cm)de tweede is een GORILLA GLUE (fast buds) van bijna 5 weken( 44cm)
Het zijn beide af-jes .
Mijn vraag ...hebben ze een normale grootte,groeien ze nog,en zal ik hiervan kunnen oogsten ( hoe weinig dat ook is)
Graag jouw mening en advies.
Comment
-
Graag jullie mening over mijn "lady's"
Gezaaid op 21 mei,dus momenteel een 6 weken geleden.
Ik zaaide Polar Express , Northern Lights en Gorilla Glue ( fastbuds).
Gorilla Glue in pot ( 15l)
Polar Express in pot (15l)
Northern Lights ( outdoor bush)
Polar Express (outdoor bush)
Gorilla Glue ( outdoor bush)
Het zij allen AF-jes .
Graag jouw mening/suggesties !
Comment
-
Dat is groot blad wat ze overeind moet houden.
Dat kost veel energie in de zon, dus dan laat ze die wat hangen, dat is normaal.
Zolang je zelf maar zorgt dat ze niet te nat of te droog staat.
Dat water geven varieert heel erg buiten, dat moet je leren.
Als ze lang in de zon staan drinken ze wel 10x zoveel als tijdens een koude bewolkte dag.
Comment
-
Bij mij staan de wat kleinere bladeren omhoog, de grote fanleaves hangen, in het begin schrok ik daar ook van, kwam er al snel achter dat er niets aan de hand was.
Wb het water geven buiten varieert dat zeer sterk, met bewolkte dagen 1 x per 3 a 4 dagen, 2 tot 3 liter, met dat zonnige weer in juni 3 a 4 liter per dag, waarbij ik wel de voeding verminderde naar 1x per 3 dagen.
Moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik dat van JD heb, sterker nog, volgens mij was jij (QnQ) dat in een reactie over 3,5 liter per dag met warm weer.
-
Comment