Ik heb dus nog een klein hoekje in de tuin welke ik kan afschermen voor de honden... Daar staat altijd erg veel zon dus ik bedacht afgelopen donderdag... fuck it... ik stop 2 zaden in de grond en zie wel wat er gebeurd. 1 ervan is zojuist boven gekomen en de andere zit nog lekker onder de grond. Ik heb er een gaasje overheen gedaan zodat ik kan zien waar ze staan en de honden gaan er zo ook niet op liggen.
Ik weet dat het een beetje laat in het seizoen is om te starten maar ach... we zien wel. Lukt het niet.. jammer. Ik ben wel van plan om dagelijks een beetje bij te voeden zodra ze een weekje boven zijn omdat ze in de volle grond staan en mijn tuin nou niet echt het voorbeeld is van hoe het moet qua voedingsstoffen. Verder wil ik er eigenlijk helemaal niets aan doen (zeg ik nu).
Ik weet dat het een beetje laat in het seizoen is om te starten maar ach... we zien wel. Lukt het niet.. jammer. Ik ben wel van plan om dagelijks een beetje bij te voeden zodra ze een weekje boven zijn omdat ze in de volle grond staan en mijn tuin nou niet echt het voorbeeld is van hoe het moet qua voedingsstoffen. Verder wil ik er eigenlijk helemaal niets aan doen (zeg ik nu).
Comment