beste lezers,
Dit jaar word het eerste jaar dat ik een fotoperiodieke plant heb staan. Voorheen heb ik mij vooral bezig gehouden met autoflowers en deze lekker hun gang laten gaan zonder poes pas.
Dit jaar ga ik het anders doen.
Ik heb bij royal queen seeds een aantal zaadjes gekocht.
- 3x white widow
- 1x critical (promo zaadje)
De critical staat in een overkill 140liter pot met potentie om in de volle grond terecht te komen doormiddel van de onderkant eruit te halen.
in dit verslag ga ik vooral in op de critical omdat ik deze van dichtbij kan volgen.
Deze is op 1 mei ontkiemd en voorgegroeid binnen op de vensterbank(zuidkant woning)
vervolgens heb ik deze bij het beter weer naar buiten gedaan in zijn eindpot.
- 140 liter speciekuip met drainage gaten aan de zeikant.
- gevuld met superpotgrond( ph waarde is de juiste welke exact geen idee)
Ik heb de plant doormiddel van lst laag aan de grond gehouden en ervoor gezorgd de licht penentratie perfect is. Laatst ook begonnen met het toppen van de plant om er een zo breed mogelijke plant van te maken.
Door een defecte telefoon ben ik een helehoop afbeeldingen kwijt.
Dit is de stand van zaken momenteel.
20200621_153643.jpg 20200621_153702.jpg
Dit jaar word het eerste jaar dat ik een fotoperiodieke plant heb staan. Voorheen heb ik mij vooral bezig gehouden met autoflowers en deze lekker hun gang laten gaan zonder poes pas.
Dit jaar ga ik het anders doen.
Ik heb bij royal queen seeds een aantal zaadjes gekocht.
- 3x white widow
- 1x critical (promo zaadje)
De critical staat in een overkill 140liter pot met potentie om in de volle grond terecht te komen doormiddel van de onderkant eruit te halen.
in dit verslag ga ik vooral in op de critical omdat ik deze van dichtbij kan volgen.
Deze is op 1 mei ontkiemd en voorgegroeid binnen op de vensterbank(zuidkant woning)
vervolgens heb ik deze bij het beter weer naar buiten gedaan in zijn eindpot.
- 140 liter speciekuip met drainage gaten aan de zeikant.
- gevuld met superpotgrond( ph waarde is de juiste welke exact geen idee)
Ik heb de plant doormiddel van lst laag aan de grond gehouden en ervoor gezorgd de licht penentratie perfect is. Laatst ook begonnen met het toppen van de plant om er een zo breed mogelijke plant van te maken.
Door een defecte telefoon ben ik een helehoop afbeeldingen kwijt.
Dit is de stand van zaken momenteel.
20200621_153643.jpg 20200621_153702.jpg
Comment