Beste medegrowers ,
Ik heb thuis in de tuin een plastieke tunnelserre staan met een aantal tomaten,paprikas , pepers en autoflowers
Ze staan allemaal in aarde (potgrond universeel) in potten en emmers van 12l met onderleggers voor wateren
Ik heb een volledig plagron pakket als voeding en ook een ph meter en een microscoop
De eerste 5 zijn nu 10 weken oud en bijna klaar voor oogst
1 ervan mijn favoriet de royal critical heb ik gisteren weg gedaan door een vreemde schimmel op de bruine haartjes...
In de royal amnesia heb ik lichte vorm van meeldauw gevonden en verwijderd en vandaag melk oplossing gespoten
In de fat banana die het mooist van alles staat heb ik mini beetje toprot gevonden en verwijderd
De royal kush gaat goed maar blijft klein
De royal haze is groot geworden en zit nog in vroege bloeifase
Sinds vandaag heb ik een ventilator geplaatst
Een maand geleden heb ik nog 10 zaadjes ontkiemd
1 gaat echt slecht wilt niet meer groeien...
1 is gevallen was volledig wortel bloot maar heeft zich terug hersteld is wel klein maar is mijn wonder lol
De andere 8 gaan goed maar ik hoop ze schimmelvrij te houden
En ik zit nog te sukkelen met hoeveelheid water ,voeding en ph waarde
Ik zou graag iemand vinden met ervaring die mij kan helpen voor een optimale oogst
Eventueel kan ik hier verslag maken met fotos enzo
Alvast zeer bedankt alle info is welkom
Ik heb thuis in de tuin een plastieke tunnelserre staan met een aantal tomaten,paprikas , pepers en autoflowers
Ze staan allemaal in aarde (potgrond universeel) in potten en emmers van 12l met onderleggers voor wateren
Ik heb een volledig plagron pakket als voeding en ook een ph meter en een microscoop
De eerste 5 zijn nu 10 weken oud en bijna klaar voor oogst
1 ervan mijn favoriet de royal critical heb ik gisteren weg gedaan door een vreemde schimmel op de bruine haartjes...
In de royal amnesia heb ik lichte vorm van meeldauw gevonden en verwijderd en vandaag melk oplossing gespoten
In de fat banana die het mooist van alles staat heb ik mini beetje toprot gevonden en verwijderd
De royal kush gaat goed maar blijft klein
De royal haze is groot geworden en zit nog in vroege bloeifase
Sinds vandaag heb ik een ventilator geplaatst
Een maand geleden heb ik nog 10 zaadjes ontkiemd
1 gaat echt slecht wilt niet meer groeien...
1 is gevallen was volledig wortel bloot maar heeft zich terug hersteld is wel klein maar is mijn wonder lol
De andere 8 gaan goed maar ik hoop ze schimmelvrij te houden
En ik zit nog te sukkelen met hoeveelheid water ,voeding en ph waarde
Ik zou graag iemand vinden met ervaring die mij kan helpen voor een optimale oogst
Eventueel kan ik hier verslag maken met fotos enzo
Alvast zeer bedankt alle info is welkom
Comment