Goedemiddag,
Het is alweer een paar jaar geleden dat ik mijn laatste plantjes had, 2x Northern Light automatic.
Dit jaar had ik er weer zin in en heb ik 3 zaadjes besteld, de 4e kreeg ik er gratis bij. (RQS)
2 x Fat Banana automatic
1 x Green Gelato automatic
1 x Diesel automatic (gratis)
De dames zijn 19 mei boven gekomen, ik zit morgen dus op 10 weken.
Ik heb daarna zsm grotere potten en aarde besteld, maar wegens Corona kwam dit wat later binnen als gehoopt.
Ik heb helaas weinig/geen foto's gemaakt van de groei periode, het regende ook veel dus ik heb amper water/plagron voeding kunnen geven.
Hierdoor hebben ze wat achterstand opgelopen.
Toen ik ze eindelijk buiten kon zetten en voeden, was het opeens 2 dagen super heet, en zijn enkele bladeren verbrand,
maar dit viel gelukkig mee. Volgens mij zijn ze hierdoor wel minder breed geworden.
Verdere gebruikte producten:
4 x 11L potten + onderschotel
Plagon Allmix
Plagon Power roots
Plagron Alga grow
De fotos van buiten zijn gemaakt op 18 juli.
De fotos van binnen in de garage zijn van zojuist, ik heb ze snel voor de regenbui even binnen gezet.
Als het dadelijk weer droog is gaan ze weer naar buiten
Hebben jullie enig idee waarom ze niet zo breed zijn geworden? komt het door te laat overpotten/buiten zetten,
of heb ik ze op een te hete plaats staan?
Hopelijk dikken ze nog een beetje aan, ik krijg morgen een loepje binnen om de trichomen te checken, maar
ik vermoed dat ze nog wel een maandje kunnen staan, wat denken jullie?
De fotos zijn niet al te scherp, ik bewoog.
Er is gelukkig (nog) nergens toprot te vinden.
Het is alweer een paar jaar geleden dat ik mijn laatste plantjes had, 2x Northern Light automatic.
Dit jaar had ik er weer zin in en heb ik 3 zaadjes besteld, de 4e kreeg ik er gratis bij. (RQS)
2 x Fat Banana automatic
1 x Green Gelato automatic
1 x Diesel automatic (gratis)
De dames zijn 19 mei boven gekomen, ik zit morgen dus op 10 weken.
Ik heb daarna zsm grotere potten en aarde besteld, maar wegens Corona kwam dit wat later binnen als gehoopt.
Ik heb helaas weinig/geen foto's gemaakt van de groei periode, het regende ook veel dus ik heb amper water/plagron voeding kunnen geven.
Hierdoor hebben ze wat achterstand opgelopen.
Toen ik ze eindelijk buiten kon zetten en voeden, was het opeens 2 dagen super heet, en zijn enkele bladeren verbrand,
maar dit viel gelukkig mee. Volgens mij zijn ze hierdoor wel minder breed geworden.
Verdere gebruikte producten:
4 x 11L potten + onderschotel
Plagon Allmix
Plagon Power roots
Plagron Alga grow
De fotos van buiten zijn gemaakt op 18 juli.
De fotos van binnen in de garage zijn van zojuist, ik heb ze snel voor de regenbui even binnen gezet.
Als het dadelijk weer droog is gaan ze weer naar buiten
Hebben jullie enig idee waarom ze niet zo breed zijn geworden? komt het door te laat overpotten/buiten zetten,
of heb ik ze op een te hete plaats staan?
Hopelijk dikken ze nog een beetje aan, ik krijg morgen een loepje binnen om de trichomen te checken, maar
ik vermoed dat ze nog wel een maandje kunnen staan, wat denken jullie?
De fotos zijn niet al te scherp, ik bewoog.
Er is gelukkig (nog) nergens toprot te vinden.
Comment