Ik begin net als vorig jaar, dat Ik nog niet weet hoe fanatiek ik een kweekverslag ga bijhouden.
Ik heb net wel zaadjes besteld.
3x passion #1 (ferm)
3x Frisian Dew (ferm)
7x Auto Star Ryder
Hopen dat ik vijf over houd op het eind. (of 6 als het mee zit, maar meestal verlies ik toch wel minimaal 1 plant)
Of ga ik weer planten aangeboden krijgen ? Wist ik dat maar zeker, want dan had ik minder zaad bestelt.
Vorig jaar, had ik achteraf helemaal geen zaad hoeven te kopen, maar bij het eerste aanbod had ik al 7 planten staan in me tuin.
Ik heb toen maar nee gezegd, maar had daar achteraf spijt van.
Kweek medium Pokon tuin en pot aarde.
Voeding heb ik nog wel, in ieder geval genoeg om te beginnen.
Wil toch vooral de aarde van vorig jaar hergebruiken, maar ik heb nog wel een aantal 70 liter zakken aarde.
Van de week of zo maar eens gaan kijken naar de 5 specie kuipen, die nog steeds buiten staan, en de andere kleinere bloempotten.
Vooral kijken hoe nat de grond is, of ik daar wat aan moet doen.
Met de auto flowers wil ik over een week of zo beginnen, en dan de geferminiseerde zes, paar weken later.
Slakken korrels heb ik ook nog, dus ik ben er klaar voor.
Ik heb net wel zaadjes besteld.
3x passion #1 (ferm)
3x Frisian Dew (ferm)
7x Auto Star Ryder
Hopen dat ik vijf over houd op het eind. (of 6 als het mee zit, maar meestal verlies ik toch wel minimaal 1 plant)
Of ga ik weer planten aangeboden krijgen ? Wist ik dat maar zeker, want dan had ik minder zaad bestelt.
Vorig jaar, had ik achteraf helemaal geen zaad hoeven te kopen, maar bij het eerste aanbod had ik al 7 planten staan in me tuin.
Ik heb toen maar nee gezegd, maar had daar achteraf spijt van.
Kweek medium Pokon tuin en pot aarde.
Voeding heb ik nog wel, in ieder geval genoeg om te beginnen.
Wil toch vooral de aarde van vorig jaar hergebruiken, maar ik heb nog wel een aantal 70 liter zakken aarde.
Van de week of zo maar eens gaan kijken naar de 5 specie kuipen, die nog steeds buiten staan, en de andere kleinere bloempotten.
Vooral kijken hoe nat de grond is, of ik daar wat aan moet doen.
Met de auto flowers wil ik over een week of zo beginnen, en dan de geferminiseerde zes, paar weken later.
Slakken korrels heb ik ook nog, dus ik ben er klaar voor.
Comment