Dag mede kwekers,
Ik dacht ik zal weer eens een verslag online gooien. De laaste keer dat ik dit deed was in 2009/2011. Toen nog braaf bij mijn moeder thuis.
Na een aantal jaren in een appartement gewoont te hebben waar het kweken echt onmogelijk was zijn mijn kweek kriebels gelukkig niet vervlogen. Nu woon ik heerlijk in een huis met een eigen tuin. En natuurlijk moet daar gekweekt worden en weliswaar in een glazen kas.
Naar gevoel een beetje laat begonnen met kweken maar het kon echt niet anders. Niet lang geleden verhuist naar deze crib en als een speer begonnen de tuin mooi te maken. Zowel voor als achter is de grond nu klaar voor heerlijke groenten. Maarja dit weer.! De herfst leek nog even door te zetten dus ik kreeg ook niet echt het gevoel dat ik maar snel moest beginnen met de mooiste plantjes van de tuin. Ondertussen liggen deze wel lekker te kiemen hoor✌️
Ik zal de dames die in de tuin (kas) komen te staan even voorstellen:
- Exodus cheese, auto
- King's kush, auto
- Super lemon haze, auto
- White widow, auto
- Kalashnikova, Niet auto
Allen van Greenhouse seed.
Op de plek waar de nu kas staat had de vorige eigenaar van het huis een kippenren. Prima bemesting dacht ik zo. Na hier en daar wat te graven stikte het van de wormen. Hier werd ik wel vrolijk van want de dames komen in de volle grond te staan.
Alsnog ga ik wel wat extra bodem stimuland gebruiken:
- Mycotrex van Bio tabs
- Plagron Bio supermix
Bloei voeding moet ik nog even uitzoeken welke ik wil gaan gebruiken. Tips altijd welkom zolang het maar bio is✌️.
De foto is van de kas zoals hij er nu bij staat. Resultaat volgt snel
Dank voor het lezen.
Comment