Jajajaja ik had moeten wachten, I know! Ik voel me precies zo, of nee slechter, als met mijn winterkweekje voor het raam. Toen wist ik nog niet wat er van zou worden en had ik nog de hoop op wat bloem maar die is nu weg... foets verschwunden. Ik ruik al dat er net zo weinig wortel in zit als toen. Dat miezerige sprietje wortel vergeet ik nooit meer.....
Ik heb (ja ja) een nieuwe lading zaden besteld bij Nirvana. Dezelfde dus .. de auto mystic blue. Nu overweeg ik nog of ik het huidige mini groen radicaal de tuin inwerp om plaats te maken voor de nieuwe lading of dat ik er toch nog minstens een testcase aan over wil houden (ik heb nog 2 lege potten). Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat er straks 10 planten staan.
Aldus, zucht... wat info over deze zichtbare triestheid voor het raam;
5x Blue Mystic in de pot gedaan:
- nacht van 17 op 18 mei 4x
- nacht van 18 op 19 mei 1x
Ik weet niet wat ik had maar ik had net een heel gesprek met iemand gehad over vulkanen en de weersgevolgen daarvan en in een roes van de meest trieste zomer allertijden ben ik toen gaan ontkiemen. Tsja...
Ik heb een ander geval van 5x Blue mystic ook al gezien op het forum. Dat was ook niet bemoedigend.
De rit van Nirvana naar hier is een lange. 5 Juni zouden ze hier zijn.
En zo treffen we elkaar ook in minder goede tijden (covid uitgesloten).
Inzoomen is een optie om wat groen waar te nemen.
Ik heb (ja ja) een nieuwe lading zaden besteld bij Nirvana. Dezelfde dus .. de auto mystic blue. Nu overweeg ik nog of ik het huidige mini groen radicaal de tuin inwerp om plaats te maken voor de nieuwe lading of dat ik er toch nog minstens een testcase aan over wil houden (ik heb nog 2 lege potten). Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat er straks 10 planten staan.
Aldus, zucht... wat info over deze zichtbare triestheid voor het raam;
5x Blue Mystic in de pot gedaan:
- nacht van 17 op 18 mei 4x
- nacht van 18 op 19 mei 1x
Ik weet niet wat ik had maar ik had net een heel gesprek met iemand gehad over vulkanen en de weersgevolgen daarvan en in een roes van de meest trieste zomer allertijden ben ik toen gaan ontkiemen. Tsja...
Ik heb een ander geval van 5x Blue mystic ook al gezien op het forum. Dat was ook niet bemoedigend.
De rit van Nirvana naar hier is een lange. 5 Juni zouden ze hier zijn.
En zo treffen we elkaar ook in minder goede tijden (covid uitgesloten).
Inzoomen is een optie om wat groen waar te nemen.
Comment