Lekker lekker! Het weer zit niet echt mee momenteel :p
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflowers buiten
Collapse
X
-
De 2 in de bekers hebben ook hun helmpje al afgeworpen. Deze laat ik nog even in de veranda staan.
De andere 3 in potten strekken wel iets heb ik de indruk. Zal door het weer zijn zeker? Ook kleurt de stam paars... stress?
De eenzame Gorrila geef wat kleine gaatjes in de blaadjes... beestjes zeker?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
Comment
-
Toch fijn om te zien dat het nu wel lukt. Die eerdere stonden dus duidelijk te vochtig.
Strekken is niet zo'n probleem, hadden die van mij ook en die staan ondertussen al weken zonder ondersteuning in de pot. Oorzaak is waarschijnlijk het weer, door die wolken een gebrek aan licht... Dat de stammetjes paars kleuren is ook geen probleem daar groeien ze wel overheen. Houd die Gorilla even in de gaten, als je beestjes ziet met een tandenstoker of plantenspuit met harde straal verwijderen.
-
Vandaag deze in bekers naar buiten, ook deze in de potten van onder het afdak gehaald. Ze geven toch niet veel regen uit morgen dus zal dat wel lukken. Ook omdat ze enorm strekken. Ze kunnen alle licht, die nu gene vetten is, wel gebruiken denk ik. Deze in bekers elk 5 ml water, druppelsgewijs gegeven want de aarde zag er heel droog uit. Voor de rest ziet alles er goed uit denk ik.
Ook een hekje rond de eenzame Gorrila gezet zodat de hond er niet meer over loopt. Al de andere 2 de grond in gaan kijk ik wel voor iets groter.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
- Likes 2
Comment
-
Sugar leaf is dit goed? Wist anders niet hoe ze een beetje te stutten zonder vast te binden.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 1
Comment
-
Beter gewoon buiten een oplossing zoeken dat je die bekers gewoon buiten kan laten.
voorbeeld zon.jpg
- Likes 1
Comment
Comment