Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BYP kan weer niet stilzitten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bij deze nog even wat foto's van een van de topjes van de te vroeg geoogste Dark Side Cookies (uit ouders tuin)

Voor ongeveer 4 weken te vroeg oogsten vind ik dr zeker niet verkeerd smaken, effect valt ook niet tegen
    Kristalletjes ook aardig mooi

Goed rokertje, blij met dit als moederplant voor mn eigen Dark Side CheeZ

2169 (4).jpg 2169 (1).jpg 2169 (3).jpg 2169.jpg 2169 (6).jpg 2169 (5).jpg 2169 (2).jpg ​​​​​​​

Comment

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ziet er inderdaad goed uit, laat ze smaken

• Gps
      Gps commented
      Editing a comment
      Mooie top.

• BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Bedankt!!!

Moe je es kieke wat een zee aan regen ze voor komende nacht verwachten

Screenshot_20210909-114923.png

Dus ik denk! Snel de LowRyder phenotype Dark Side CheeZ2174 (1).jpg 2174.jpg

Nou ben benieuwd of die al n beetje wil smaken.. veel te vroeg maarrrrr doordat deze ene top er nu af is, is de plant in zn geheel wel een stuk luchtiger, in combinatie met de verwijderde bladeren

2173 (2).jpg 2173.jpg 2173 (5).jpg 2173 (3).jpg 2173 (1).jpg 2173 (4).jpg 2173 (6).jpg

Plantje gelijk ekkes droog gezet voor vannacht lijkt me toch net eventjes wat beter

Comment

Ja hoor, een of andere kut vlinder hed weer met zn vleugels geklapt, ineens staat de wind anders en valt er hier vannacht precies 2mm regen
      ​​​​​​Godnondeju wat een paniek om niks

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        En als ze niks voorspellen........

• BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        Ja maar echt hoor! Dan krijg je me ineens een bui ...

• Monthoom
        Monthoom commented
        Editing a comment
        Hier het zelfde, het was hier helemaal droog vannacht. En maar zeggen in het oosten valt regen. Mijn dame staat in pot en zet haar de komende nacht maar binnen voor het geval dat er wel een bak naar beneden valt. Ze moet nog 2 weekjes denk ik.

.. al trek het hier nu wel snel dicht.
        Last edited by Monthoom; 10 September 2021, 11:37.

.. Al trekt het nu toch wel heel erg snel dicht in het oosten
      Attached Files

Comment

• Monthoom
        Monthoom commented
        Editing a comment
        Ik vertrouw niet zo op buienradar. Meer dan de helft van de keren zit buienradar ernaast. Ik gebruik mijn ogen en check de barometer

• BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        Ja klopt!
        Ik doe n beetje van beide

De een als indicatie de ander als bevestiging

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Haarlem is heel de dag bewolkt, en benauwd

Allereerst
      kijkt u allen aub naar dit filmpje Zeer interessant

De Onbekende plant!
      verkocht als ak-47 autoflower, die geen ak47 en geen Autoflower blijkt, die vervolgens nog eens een variegated blad had en ik daardoor 3 of 4x terug gesnoeid heb en flink wat takken/scheuten heb weggehaald, puur zodat de scheut bij het variegated blad apicale dominantie kreeg en het hardst zou groeien, in de poging of ik uit dat ene variegated blaadje uiteindelijk een variegated stek zou kunnen maken, omdat ik nog niet eerder van bonte wiet heb gehoord en heel benieuwd ben naar de thc ervan, hoe het rookt, etc.

Polish_20210911_161725535.png

Nou, t heeft geregend dus goed blijven inspecteren nu, als ik toprot zie zal die niet lang meer blijven staan
      Zonde, want mag nog wel effe
      Maar ik zie nog geen rot ondanks dat de gehele plant zo'n beetje op de grond is gaan liggen van t gewicht van de regen

2184 (3).jpg 2183 (1).jpg

Plaatjes van de bonte/variegated topjes
      2183 (2).jpg 2184 (2).jpg 2184 (1).jpg 2183 (3).jpg 2183 (4).jpg 2183.jpg 2184 (4).jpg

Comment

Dark Side CheeZ F1 (Dark Side Cookies X CheeseRyder) (eigen kruising, zie het begin ban dit verslag) met t lange groei phenotype, eerste plant Nu op week 4 van de waarschijnlijk 12 dus nog 8 weken te gaan als t goed is

Ben benieuwd wat dat gaat worden

Gewoon een foto update, geen bijzonderheden, the frostiness is getting stronger

Meeldauw lijkt weg te zijn, alle aangetaste bladeren verwijderd en de rest met waterstofperoxide bespoten zoals eerder benoemd (5 flesjes van die 3% flesjes van de drogisterij)

2191.jpg 2192 (4).jpg 2192 (3).jpg 2192.jpg 2192 (2).jpg 2192 (1).jpg 2193.jpg 2191 (1).jpg

Comment

byphmz.png
        Wat doet dat bruine dingetje daar?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

dat ga ik zometeen gelijk eens even bekijken

Ik deeeenk dat het zo'n irritant zaadje is wat met de wind meewaait, heb er al n paar op mn toppen gehad

Maar beter be safe than sorry
          Thanks for het zien en laten weten! Ik laat zsm weten wat het was

Comment

• Rreppellsteeltjam
            Editing a comment
            Slakje?

• BackYardPlant
            BackYardPlant commented
            Editing a comment
            Yep, precies dat ^ het was een mini baby huisslakje
            Wel heeul goed gespot QnQ ! Ik had m niet gezien hahaha

• Rreppellsteeltjam
            Editing a comment
            Dat was echt op het laatste moment.

Effe foto's met wat meer daglicht Dark Side CheeZ F1, eerste lange dame

2208.jpg 2209 (3).jpg 2210.jpg 2209 (2).jpg 2209 (1).jpg 2208 (2).jpg 2209 (4).jpg 2208 (1).jpg 2210 (1).jpg 2209.jpg

Comment

• BackYardPlant
            BackYardPlant commented
            Editing a comment
            Ruikt echt heerlijk, ruik zowel de girl scout cookies/dark side cookies als de Cheese, echt gewoon een mix ervan. Ik ben groot fan
            Had laatst ak47 uit de shop gehaald, om de geur te vergelijken met de zogenaamde ak47 autoflower die geen auto bleek en qua geur geen ak47
            Had ook dat takje van de Dark Side CheeZ met dwerggroei die was afgebroken
            Ik vind de te vroeg geoogste DSCZ sterker/beter qua effect dan de ak uit de shop

1 van de Variegated / bonte toppen had een klein beetje toprot Snel direct eruit gehaald, de rest lijkt nog toprot vrij

Vond t verleidelijk gelijk een heel stuk eraf te knippen, de variegata toppen ruiken sterker dan de 2 groene/normale, dikke hoofdcola's

ik ga gewoon vertrouwen op de theorie dat Variegated planten meestal ook wat zwakker zijn en deze daardoor hier last van had, zolang ik nog geen (serieuze) rot zie, wil ik graag dat vooral de grote groene toppen nog even lekker flink aandikken

2222.jpg 2222 (1).jpg 2223 (1).jpg 2223 (6).jpg ​​​​​​
          2223 (3).jpg 2224.jpg 2223 (2).jpg 2223.jpg 2223 (4).jpg
          Attached Files

Comment

• BackYardPlant
            BackYardPlant commented
            Editing a comment
            Ps die kweektent op de achtergrond is dus mn drooghok

Ik blijf me wel verbazen over die ene plant uit dat ak47 autoflower zaadje wat geen van beide blijkt te zijn Heeft nu 7 weken bloei dr op zitten.(pruikjes zichtbaar begin augustus)
          Gewoon buiten, geen afdakje, niks.
          al een paar keer zeikes zeikes nat geworden.
          Tot nu toe pas 1 inie minie plukje toprot gevonden, specifiek aan een van de variegated takjes, die Sowieso wat zwakker zijn

2232 (1).jpg

kijkend naar het water wat ze hebben opgevangen, hoe de toppen een paar keer zo goed als op de grond lagen omdat ze zo nat/zwaar waren van alle regen.. ik ben verbaasd dat dit niet keihard weg staat te rotten
          Goeie genetica voor NL outdoor dus, dat wel. Echter nog steeds geen flauw idee welk soort het dan daadwerkelijk is ....

2231 (1).jpg

Duussseee Ik heb een hele mooie geschikte outdoor plant gevonden maaarrreeeuu ik kan je niet vertellen welk zaadje je moet kopen als je dezelfde wil zetten

2231.jpg

Ik krijgt het gevoel dat ze bijna klaar is

2231 (4).jpg

Wellicht is ze na 8 weken al klaar, dan hoeft ze nog maar een week, met de huidige weersvoorspelling heb ik dan hoop op n mooie oogst

Polish_20210922_085828949.png

Maar zou ook kunnen dat ze nog 2-3 weken mag, al lijkt 3 me onwaarschijnlijk, maar we zullen zien

2231 (2).jpg

Ik had van de week die variegated top met rot plekje geoogst, en daarnaast een ongeveer even dikke groene top, zodat ik vast kan zien hoe het me nu bevalt als ik nu zou oogsten
          Dan weet ik of ik het liever een week langer laat staan zelfs als ik daar oogst voor moet inleveren door meer rot weg te moeten knippen, of dat het al prima bevalt qua smaak, geur en effect
          Meer daarover als ze wat droger zijn, over een weekje ofzo , misschien slechts een halve

2232 (3).jpg 2231 (3).jpg 2232 (2).jpg 2232.jpg

Comment

De eerste lange dame van de Dark Side CheeZ heeft er ondertussen al weer zo'n 5 weken bloei op zitten, is nu bezig met de 6e week als ik me niet vergis
            zou ongeveer 10 a 12 weken moeten afgaande op de ouders, ben benieuwd hoelang dat blijkt te zijn

vind de geur en kristal ontwikkeling nog altijd top
            Denk dat dit wel de winnende mama gaat zijn, maar we oordelen pas als ik ze alle 3 gerookt heb alle 3 zijn bestoven met de lange man

Fotocollage

2243 (4).jpg 2244 (5).jpg 2243 (1).jpg 2243 (5).jpg 2244 (3).jpg 2244 (4).jpg 2244 (7).jpg 2244 (6).jpg 2244 (9).jpg 2244 (8).jpg ​​​​​​

Moet even in 2 delen hoor heb teveel foto's gemaakt​

Comment

Oja is dus deze dame
              2243 (3).jpg ​​​​​​

2244 (2).jpg ​​​​​​

2243.jpg 2244 (1).jpg 2244.jpg ​​​​​​

En dan zijn dit de andere 2 selectie overlevende/ lange dames ​
              2243 (2).jpg ​​​​​​
              2242.jpg ​​​​​​

Ben vergeten bij te houden hoelang deze precies in de bloei zijn wheups

Geloof de ene ongeveer week 2 en n half en de ander ongeveer anderhalve week ​​

Comment

Heel mooi! Goeie foto’s ook
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Ziet er goed uit lekker besneeuwd, suc6.
                buiten-2020, 2021, 2022, 2023
                Hydro-met afjes-2022

Comment

• BackYardPlant
                  BackYardPlant commented
                  Editing a comment
                  Ghehe zekers niet verkeerd nee!

Dankjewel!!
              Bezig...
              X