Dusja alle auto's zijn al weer klaar, gaat snel zo'n autoflower, al helemaal als je vanwege rotweer en toprot de boel eerder om hakt
Mja had gelukkig wel op tijd weer een boel zaden de grond in gejast, Bietje meer dan de bedoeling was want ze wilde niet ontkiemen...
Na ruim 5 dagen in vochtige koffiefilter in ziplock zakkie, niks. Geen worteltje of wat dan ook, maar wel beginnende schimmel op een zaadje
Das nie de bedoeling Ik t maar alsnog in de grond geduwd
En meer zaadjes ontkiemen
Zelfde verhaal
weer in de grond geduwd en nieuwe zaadjes pakken
Eerst in waterstof peroxide weken, daarna tussen doekjes.
Weer niks.
Weer in de aarde duwen.
Nieuwe zaadjes, weken in waterstofperoxide en in de grond.
EN ineens komen er de dag daarna in de pot met de eerste zaadjes, die begonnen te Schimmelen, een zaadje op? Ruim 2 weken nadat ik ze er na 5 dagen tussen papier erin heb gedaan ??
Naja t zal wel, plantje is plantje
paar dagen later komen er nog 2 op maar dan uit de 2e
Paar dagen later komt de rest ook op?
Nja hopelijk laten ze snel zien welke mannelijk zijn zodat ik gauw selectie kan maken en max 5 dames over kan houden (en 1 heer voor een weekje miss 2, om stuifmeel te oogsten)
Fotootjes
(Allemaal m'n eigen kruising; de Dark Side Cookies X Cheese Ryder )
2014.jpg 2014 (3).jpg
2014 (1).jpg
2013.jpg 2014 (4).jpg
2014 (2).jpg
Mja had gelukkig wel op tijd weer een boel zaden de grond in gejast, Bietje meer dan de bedoeling was want ze wilde niet ontkiemen...
Na ruim 5 dagen in vochtige koffiefilter in ziplock zakkie, niks. Geen worteltje of wat dan ook, maar wel beginnende schimmel op een zaadje
Das nie de bedoeling Ik t maar alsnog in de grond geduwd
En meer zaadjes ontkiemen
Zelfde verhaal
weer in de grond geduwd en nieuwe zaadjes pakken
Eerst in waterstof peroxide weken, daarna tussen doekjes.
Weer niks.
Weer in de aarde duwen.
Nieuwe zaadjes, weken in waterstofperoxide en in de grond.
EN ineens komen er de dag daarna in de pot met de eerste zaadjes, die begonnen te Schimmelen, een zaadje op? Ruim 2 weken nadat ik ze er na 5 dagen tussen papier erin heb gedaan ??
Naja t zal wel, plantje is plantje
paar dagen later komen er nog 2 op maar dan uit de 2e
Paar dagen later komt de rest ook op?
Nja hopelijk laten ze snel zien welke mannelijk zijn zodat ik gauw selectie kan maken en max 5 dames over kan houden (en 1 heer voor een weekje miss 2, om stuifmeel te oogsten)
Fotootjes
(Allemaal m'n eigen kruising; de Dark Side Cookies X Cheese Ryder )
2014.jpg 2014 (3).jpg
2014 (1).jpg
2013.jpg 2014 (4).jpg
2014 (2).jpg
Comment