Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies voor buitenplant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Advies voor buitenplant

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Maat had voor de lol een paar zaadjes geplant.
    Allemaal uitgekomen dus plots moest er een plantje bij mij in de tuin (bij de kippen )
    Niet veel aandacht aan geschonken, ik kom terug van reis, het resultaat zien jullie in bijlage
    Ik heb er niet veel kaas van gegeten, maar nu vraag ik mij wel af wat ik moet gaan doen.
    Sommigen zeggen bladeren knippen om genoeg luchtdoorstroming te hebben. Anderen zeggen dit niet te doen aangezien daar net de voedingsstoffen in zitten. Anderen zeggen buigen van de bladeren, ...
    Enige suggestie?
    Hoe lang nog tegen dat ik kan gaan oogsten?

    IMG_1742.jpeg IMG_1743.jpeg IMG_1744.jpeg IMG_1745.jpeg IMG_1767.jpeg
    Attached Files

    #2
    Zou er niks aan doen als ze het zover gered hebben zonder jouw aandacht.

    Oogsten, wilde gok, want geen info, weekje of 4-5 nog.


    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Op moment dat je bij een buiten plant blader weg knip staat de plant stuk om te herstellen van de schade die je aan breng. Bladeren zijn de zon colecktors van de plant die verwijder je nooit

      • Sloppytoppie
        Sloppytoppie commented
        Editing a comment
        belladonna ik weet dat het de collectors zijn maar een groot aantal van de bladeren die naar binnen groeien krijgen geen zonlicht door de honderden bladeren waardoor ze vaak meer energie afnemen van de planten dan terug geven. dit raad ik ook pas aan te doen vanaf het moment dat toppen gaan groeien. ik en een paar vrienden hebben buiten plantjes staan (dezelfde autoflower strains als vorige 2 keer, hij heeft nooit bladeren weggehaald ik wel. hebben in oogst een verschil van 5-15gr gemerkt per plant. kan ook zijn dat ik fout zit maar ik heb puur op eigen ervaring gereageerd

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Feit blijft dat je een wonde maakt aan je plant dat kwetsbaar is voor schimmels en dat je plant echt weekje of zo stil staat om te herstellen van de schade die je aan richt aan jou plant. De plant heeft niet voor niets zoveel bladeren. En autoflower het echt al zijn dagen nodig en stilstand zou ik niet willen zelfde als schade aan mijn plant toe brengen waar door de vatbaar is voor stamrot

      #4
      Was het topic eigenlijk bedoeld als kweekverslag? of gewoon een vraag over je plant?
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #5
        Ik heb wel een vreemde vraag.
        Wij zagen jou vanmorgen op de chat. Zag jij ons ook daar?
        God was never on your side..

        Comment


          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Ik heb wel een vreemde vraag.
          Wij zagen jou vanmorgen op de chat. Zag jij ons ook daar?
          welke chat?

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Van dit forum dat blauw bolletje rechts onder op het scherm klikken en dan naar de chat room

          #7
          Oorspronkelijk geplaatst door Nederhigh View Post
          Was het topic eigenlijk bedoeld als kweekverslag? of gewoon een vraag over je plant?
          beiden denk ik

          Comment

          Bezig...
          X