Hallo beste lezer,
Ik heb een aantal zaden van Royal Queen Seeds gekocht waaronder cookies gelato.
Ik was er helaas laat bij dit jaar maar uit nieuwsgierigheid heb ik er toch maar twee buiten gezet om te kijken hoe ze het zouden doen.
Ik heb wat foto’s toegevoegd neem maar een kijkje en misschien heb je gelijk al wat tips voor de volgende keer.
Ik wilde de planten puur natuur houden dus heb ik gekozen om geen voeding te geven.
De enige voeding die ze krijgen zit in de grond dat bestaat uit Lightmix van plagron.
Het gaat mij voornamelijk om de smaak en niet zo zeer om de hoeveelheid.
Ook heb ik behoorlijk wat last gehad van witte vlieg, trips een slak en een sprinkhaan.
Maar ik heb bijna iedere dag zoveel mogelijk verwijderd met de hand en dat was gelukkig voldoende.
Nog drie tot vier weken voor ze klaar zijn nou maar hopen dat er nog een beetje gewicht aan komt.
Wat denken jullie?
Ben erg benieuwd naar het eind resultaat!
ik hou jullie op de hoogte
Cookies Gelato (RQS)
Ik heb een aantal zaden van Royal Queen Seeds gekocht waaronder cookies gelato.
Ik was er helaas laat bij dit jaar maar uit nieuwsgierigheid heb ik er toch maar twee buiten gezet om te kijken hoe ze het zouden doen.
Ik heb wat foto’s toegevoegd neem maar een kijkje en misschien heb je gelijk al wat tips voor de volgende keer.
Ik wilde de planten puur natuur houden dus heb ik gekozen om geen voeding te geven.
De enige voeding die ze krijgen zit in de grond dat bestaat uit Lightmix van plagron.
Het gaat mij voornamelijk om de smaak en niet zo zeer om de hoeveelheid.
Ook heb ik behoorlijk wat last gehad van witte vlieg, trips een slak en een sprinkhaan.
Maar ik heb bijna iedere dag zoveel mogelijk verwijderd met de hand en dat was gelukkig voldoende.
Nog drie tot vier weken voor ze klaar zijn nou maar hopen dat er nog een beetje gewicht aan komt.
Wat denken jullie?
Ben erg benieuwd naar het eind resultaat!
ik hou jullie op de hoogte
Cookies Gelato (RQS)
Gefeminiseerde Strain | |
28% THC | |
Laag CBD | |
550 - 600 gr/m2 Binnen | |
600-650 gr/plant Buiten | |
90-130 cm Binnen | |
140-180 cm Buiten | |
8 - 9 weken Bloeitijd | |
Half Oktober Bloeitijd tot (Buiten) | |
Girl Scout Cookie X Gelato 33 | |