Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met Indica naar buiten 2022

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Goedemiddag beste medegrowers

Heb een bak met vier planten moeten verwijderen, er zou een woning renovatie uitgevoerd worden in oktober maar de voorhoede die de daken doen was al bij ons achter bezig
    en dan zijn 8 planten toch teveel, dus heb nog een bak staan met de Gelato en de Gorilla Glue, de Widows en de Lost Pearl zijn verwijderd.
    Met de Gorilla Glue en de Gelato gaat het goed vooruit en ik denk dat ik vanaf 1 juli ga verduisteren.

20220627_135839.jpg

Met de stekjes gaat het ook nog steeds goed, ze staan nog steeds rechtop
    De kap eraf gehaald en met een tweede kap een verhoging gemaakt voor de lamp op te leggen.

20220627_135714.jpg
    Zo dit was het weer, op naar een warme week,
    Gr. Corleone1933.

buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

Comment

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Thanks Saakie, ja ze gaan lekker en mooi groen, nog een paar dagen en dan gaan ze ook op 12/12.

• Saakie
      Saakie commented
      Editing a comment
      Ben benieuwd naar het resultaat, net staat al mooi vol

• KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Jammer van het dumpen, zeker voor het onzekere 👍

Vandaag alles weer naar beneden gebonden en vanavond gaan ze op 12/12, netje is bijna vol, 1e week 12/12 kunnen we nog blijven binden en dan laat ik ze gaan.
    Heb gisteren de benen van blad ontdaan wat we in week 2 12/12 nog een keer gaan doen en dan is het wachten op de pruikjes.
    Omdat ik met blumats werk heb ik gek gedaan en mijn planten gewoon hydro a en b gegeven wat tot nu geen problemen geeft, ze blijven mooi groen en ze groeien goed.

20220701_140917.jpg De geschoren beentjes.

20220701_133752.jpg

Zoals je ziet alles platgelegd

20220701_133744.jpg

Het net zo goed als vol, onder nog een paar stekjes op aarde

En de stekjes onder de lamp

20220701_134150.jpg Een van de acht heeft veel wortels in iets meer als 1 week, de andere hebben nog niets, maar alles staat nog overeind, heb gisteren wat voeding gegeven want sommige werden wat lichter.

Allen nog een fijn weekend en tot de volgende
    Gr. Corleone1933.
    Last edited by Corleone1933; 1 July 2022, 14:41.
    Hydro-met afjes-2022

Comment

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Als het een beetje meezit komt er wel 500 tot 600 gram vanaf

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      500 a600 gram klinkt niet slecht het zal.sws vast niet minder worden denk ik als het net eenmaal vol zit met toppen daar ga je straks een boel potten mee kunnen vullen ze zijn ook snel groot geworde en mooi groen goed voor mekaar

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      zoon scrogg netje voll wil ik ook in me tent hehehe

Een kunstwerk, prachtig!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Thanks Hork, ja beetje omlaag blijven duwen, dadelijk een tafel vol toppen.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja als die tafel straks vol gegroeid is schuif ik gaarne aan!

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      🤣🤣 your welcome

Even weer een korte update, de planten staan nu 7 dagen op 12/12 en het lijkt of je ze al begint te ruiken, ze mogen nu de hoogte ingaan, wordt alleen volgende week nog wat blad weggehaald wat in de weg zit van de kleinere topjes, de toppen zullen wel weer ondersteund moeten worden, we gaan het zien.
    Volgende week, zo rond de veertiende zullen de eerste pruikjes wel zichtbaar worden.
    Heb ook nog een stekje wat goed geworteld was in een 3 liter pot gezet en een paar stekjes rechtstreeks in het zand.
    Ook de stekjes onder de lamp beginnen nu wortel te schieten.

20220707_161854.jpg

20220707_161719.jpg recht het stekje een Gorilla Glue wat boven onder de lamp als eerste zijn wortels liet zien in 3 liter pot, die slaat wel aan want heeft al nieuw blad.
    links een stekje rechtstreeks in het zand.

20220707_161701.jpg en nog een stekje rechtstreeks in het zand.

Stekjes boven onder 7 watt lampje ook al met wortels.

20220707_163333.jpg 20220707_163109.jpg

Op weer naar een zonnig weekend en de week erna zeer warm
    Gr. Corleone1933.

Hydro-met afjes-2022

Comment

Goedemiddag beste medekwekers

We zijn weer een week verder, vandaag 14 -7 staan ze precies 2 weken op 12/12 en de topjes beginnen zich te vormen, vandaag voor het eerst een oplossing van green sensation en sugar royal meegegeven ongeveer 3 liter, vat vernieuwd 50 liter met 110 ml hydro a en 110 ml hydro b van plagron, planten zijn mooi groen dus tot nu zeer tevreden, komende week zullen ze flink gaan drinken met de temperaturen die er aan komen.
      Stekken test is gelukt, liggen nu in de kliko, 1 staat nog in een 3 literpot.

20220714_172045.jpg

20220714_172033.jpg 20220714_172017.jpglinks de Gelato en rechts de Gorilla Glue

20220714_172104.jpg

Alle nog een fijn en warm weekend en tot de volgende
      Gr. Corleone1933.
      Hydro-met afjes-2022

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        hij gaat lekker mooie plant om te zien hoe jij ze kweekt goed bezig

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        GS in mijn vorige kweken ook vanaf begin meegegeven, geen problemen, maar zal me even inhouden en alleen SR meegeven, thanks mannen voor het meedenken.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Nog gelezen van gs vroeger te geven zonder problemen... enkel de kostprijs weerhoudt me wat daarvan..

Precies de goede tijd om te gaan verduisteren !

Heb je ook drain ? pas je hydro style voeden op grond toe ?

Dan loop je het risico op verzilting van de grond , of spoel je ook?

Comment

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Nee geen drain, ja pas hydrovoeding op grond toe, krijgen tweemaal per week alleen regenwater, tot nu geen problemen ondervonden, alles mooi groen en geen verkleuring van bladeren of tekenen dat het zoutgehalte te hoog is

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Die regenton van jou zal wel bijna leeg zijn of niet haha.

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Nog half vol, 220 liter dus we kunnen nog even, anders half regen half kraanwater tot de regen weer komt

Regenwater voorkomt heel wat ongewenste zouten in je grond , gezien over een hele kweek. Een goede zaak.

Comment

Goedemorgen beste medekwekers

Even weer een update zoals het er nu bijstaat, alles gaat zijn gangetje, alles nog mooi groen en de toppen zijn lekker aan het groeien, ze staan nu precies 3 weken op 12/12,
        Vandaag eerste dag van week vier, ook het stekje gaat wel een grammetje opleveren.
        Voeding plagron hydro A en B en 2x per week SR.

20220722_083405.jpg
        20220722_083456.jpg Toppenzee en alles mooi groen

20220722_083429.jpg 20220722_083511.jpg

Als ze allemaal volgroeien ben ik een tevreden man, rechts het stekje wat te weinig licht krijgt om iets moois te ontwikkelen, maar iedere gram is er weer een,
        alle een fijn weekend en tot de volgende keer,
        Gr. Corleone1933.
        Hydro-met afjes-2022

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          zo dat gaan dikke toppen worden als ze nu al zo mooi snel aandikken mooi veldje en mooi groen die dames zijn super gezond en tevreden

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Thanks mannen, ja ze gaan lekker vooruit, op naar dikke toppen en hopenlijk weinig rot.

• Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Dat moet wel een top oogst worden👌👌 wat een mooie ontwikkeling zeg.

Wow een prachtveld! Hier zou je een ledlamp bij moeten hangen voor wat extra lumen.
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Kan je niet bijlichten met led zodat je het beste van beide werelden hebt? Het is geen verdachte kleur licht dus daar hoef je het niet om te laten.

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          De zon geeft 100.000 tot 130.000 lux, daar kan geen lamp tegen op, dus een lamp erbij hangen als de zon schijnt heeft geen nut.

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Dat zal maar de zon geeft dat niet constant anders zou niemand meer binnen kweken.

Zien er top uit heel mooi veldje

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Thanks Cannanibol, zal nog wel een rek boven komen om de toppen te ondersteunen als ze wat groter worden.

Dike struik geworden, knop zit er goed in😁👌

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ja ze gaan lekker, op naar dikke knoppen waar we kei stoned van worden of helemaal Knetter.

• KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Heerlijk is dat daar gaan we voor Dike knoppen er op

Ze gaan wel lekker hè, mooi om die leger met koppies te zien, nah daar ga je zeker wel knetter high of stoned van worden.

succes man

Comment

Goedemorgen beste growers en blowers

Het gaat hier zijn gangetje, de toppen zie je groeien, we zijn nu eind week 4 12/12 dus een goede 2 weken bloei, het weer doet zijn dingetje.
        Alles blijft tot nu mooi groen en de wortels komen boven de grond piepen om het water van de blumats te verwelkomen, vandaag het vat verschoond en de leidingen een keer doorgespoeld onder hoge druk en er kwam best wat bruine rotzooi uit, alles weer schoon, de planten worden gevoed door hydro a en b van beide 130ml op 50 liter vat onafgezuurd een ph van 6,57 en met 6ml plagron ph- teruggebracht naar 5,97 met een ec van 1,8 en tot nu geen een geel puntje te bekennen in de bladeren dus denk dat de dames tevreden zijn. Twee maal per week een 5 liter met sugar royal en na volgende week gaan we de Green sensation weer toevoegen. Ook twee maal per week alleen 5 liter regenwater.

20220728_111404.jpg

20220728_111532.jpg

20220728_111426.jpg Een van de toppen

20220728_111627.jpg 20220728_111611.jpg

De wortels duidelijk zichtbaar onder de blumat druppelaars

Het weer blijft lekker hier in het zuiden en daar gaan niet alleen de planten van genieten maar ik ook.
        Op naar het weekend, kijken of Max weer kan toeslaan in de F1 van Hongarije, en dat PSV weer kan gaan winnen tegen de goed spelende rivaal Ajax, we gaan het zien
        alle een goed weekend en tot de volgende update,
        Gr. Corleone1933.
        Attached Files
        Hydro-met afjes-2022

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Highrider de druppelaars doet gewoon zijn eigen ding, of je hem er nu wat verder uitdraait of niet maakt niet zo veel verschil, soms druppelt zo'n druppelaar wat minder als de ander en dan koppel ik hem even eraf om hem wat schoon te maken omdat er dan wat rotzooi inzit van de voeding, daarna weer weken zonder problemen.

• Saakie
          Saakie commented
          Editing a comment
          Wat een prachtige zee met toppen zeg! En ze moeten nog zo lang dat word een super oogst.

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Laten we het hopen Saakie, als er niet te veel regen komt gaat het goedkomen

al dikke toppen voor 4week bloei mooi voormekaar

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Officieel maar 2 weken bloei, wel 4 weken 12/12

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          dan is het nog beter dat gaan wel sereuse knuppels worden dan wauw zo groot al voor 2week zijn ze wel erg dik heheh

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ja ze gaan inderdaad lekker, licht ook een beetje aan het goede weer.

Schitterend gedaan, een voorbeeld buitenkweek!

Misschien heb ik het gemist hoor, maar hoe verduister je de planten?
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Hoi Hork, zie je dat donker gat niet achter de plant, daar zit een electrisch rolluik, plant erin en rolluik naar beneden en klaar, s'avonds als het donker is rolluik omhoog zodat ze in de morgen weer daglicht krijgen en als ik wakker ben trek ik hem weer naar buiten.

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ideaal!

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Normaal passen er twee van dit formaat in dit hok maar door de naderende renovatie heb ik een bak naar de kliko verhuisd.
      Bezig...
      X