Het zal niet bijster interessant worden dit jaar want ik ga het op alle vlakken zeer matig houden. Vorig jaar was het gewoon niet leuk meer maar toen wilde ik ook zoveel mogelijk uit die 100 piek lidmaatschapsgeld van de stichting 'legaal kweken' slepen. En dat heb ik opgezegd. De eisen voor deelname aan zo'n club werden step-by-step echt te gortig en ik kon er gewoon niet meer aan voldoen. Dus gewoon (technisch gesproken) lekker terug naar de illegaliteit en ja, ach.. in de beperking toont zich de meester he.
Ik ga voor 3 x my all time favorite AUTO MAZAR (I luv it!).
Waar ik ooit begon met allemaal ditjes en datjes... ga ik het nu gewoon doen met wat de natuur te bieden heeft; aarde, water en zon. That's it.
Die linkse in pot is een kastanjeboom, dus niet op letten. Foto van gisteren. De plu haal ik weg als het niet regent.
growing.png
Ik ga voor 3 x my all time favorite AUTO MAZAR (I luv it!).
Waar ik ooit begon met allemaal ditjes en datjes... ga ik het nu gewoon doen met wat de natuur te bieden heeft; aarde, water en zon. That's it.
Die linkse in pot is een kastanjeboom, dus niet op letten. Foto van gisteren. De plu haal ik weg als het niet regent.
growing.png
Comment