Verkeerd is het niet hoor, van de pistels gingen ze meestal uit in de tijd dat Armand nog aan tjilm zat te hijsen. Maar bij mijn plantje waren de pistels na een flinke regenbui al bruin geworden. Maar nog lang niet op zijn hoogste punt. Bij kweken is niks verkeerds totdat je planten raar uit gaan zien haha. Jou weedje gaat lkkr te roken zijn hoor daar niet van. Kan het wel begrijpen dat het bij jou vrij vocthing word op je binnenbalkon-ding. En je het uit voorzorg op rot of meeldauw wat eerder oogst.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto Mazar 3x in pot buiten.
Collapse
X
-
Haha back to basics, past wel bij me want ik doe ook nog internetten via de telefoonkabel en verder ook alles bedraad en bekabeld hier. Ik heb me suf staan staren alle kweekjaren om maar een paars trichoompje te ontwaren door de juweliersloep. Het Armand circuit had toch wel een punt dan. Had die regenbui de toppen bereikt? Hier is er nog geen druppel (of ja, zeerrrr weinig) overheen gegaan.
Ik heb 'm net voor eerst gerookt, ja fijne fysieke stoning ofso (hoe je 't segt) en volgens mij heb je dan zo'n beetje de paarse-trichomen sfeer bereikt, volgens de boekjes dan. Ik wil het echt in m'n lijf voelen en niet teveel in de kop, dus minder psycho-actief graag. WoW wat ben je toch weer goed Mazar, je bent mijn echte favoriet! Nooit meer iets anders!
Ja het is meeldauw in het bijzonder wat zo graag aanslaat hier... rot nog nooit gehad. Eerste x dat ik stilsta bij het vochtgehalte in de openlucht-kamer (patio midden in mijn "lange" huis, wat wil je nog meer, geen haan die er naar kraait want het grenst niet aan openbare wegen)...
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Ik deed het vooral om de toppen goed licht te geven. Ja, misschien net iets teveel eraf ... maar bij eentje was het resultaat zo gigantisch goed (daar was ik misschien wat minder radicaal) - als het al een resultaat ervan was, een genetische geluksvogel sluit ik ook niet uit - dat het zeker de moeite waard blijft in de toekomst (met mate dan). Ik heb verder nog nooit ROT gehad maar ja... zoals gezegd, met die eeuwige mini-topjes van me (+ het consequent vermijden van elke regendruppel) is zoiets goed te verklaren he.Last edited by vishaka; 10 September 2022, 02:34.
-
Ja dit (stekkie) mismaaksel(tje) is echt mijn grootste trots van alle kweekjaren (EN ook nog eens de beste toppen! - behalve dan die andere van dit jaar, dat was ook superrr maar geen stek)
Dus "stekkies" zou ik maar niet onderschatten
Ok, dus dit was ze in een borrelglaasje en ik schreef en postte op 28 juni:
En omdat ze het best goed doet denk ik dat ik deze (jaja, die wilde maar nauwelijks wortel maken he dus ik verwaarloosde haar badly) toch ook maar ff in de aarde ga stoppen nog, ja why not ey? (foto net gemaakt, zitten toch 2 worteltjes aan) ;
IMG_2005[1].jpg
En nu is ze dit tadaaa;
IMG_2069[1].jpg
Last edited by vishaka; 21 September 2022, 04:19.
- Likes 2
Comment
Comment