Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Balkon kweek af

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Balkon kweek af

    Korting op 420shop
    DSC_2250.jpg Dit jaar 2 autoflowers op het balkon, nadelen van balkon kweek is dat als er een windje staat en de planten wat groter zijn. Heel snel van hun stokje waaien, al heeft mijn eerst ontkiemde zelfs de tornado van vrijdag overleeft. Ze was wel net 5mm boven het maaiveld!!!

    1x white widow wietzaadjes.nl
    1x Exodus cheese green House seeds( na geilen op de strainhunters tot deze beslissing gekomen)
    Dcm potgrond(150dagem bemest)
    Voeding: geen groeivoeding misschien beetje bloeivoeding. Maar wel volpompen met guanokolong boost en gk-florizon.

    #2
    Succes, dat het een mooie zomer mag worden !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik denk dat hij erg nat word haha!!

    #3
    ExodusCheese wel heel erg lekker ja. Veel succes!
    Is dat je vader op je nieuwe prof pic
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Je hebt helemaal gelijk man, groene moedergodin Tara.
      Ik vroeg het omdat je al es een samurai afb had en dacht mss van Oosters afkomst, maar wss idd een voorvader van je dan wel. die Belgen eh

      Opiumoorlog was dan nog het beste, effe aan vallen omdat we jullie geen slaapbollen meer mogen leveren. En de pijpjes waar je van je baas mocht de laatste narcotische restjes v lurken, mooie tijd wss

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Die samoerai wat jij dacht dat het was, is een kabuki-acteur die een scène uitbeeld haha. Ik ben van oosterse afkomst maar niet Japans. Deze meneer is de foto is de kunstenaar van deze kunst. Waarin ik wat handel drijft, die Japanners hebben dit de afgelopen 100jaar verkocht. Maar willen het nu maar al te graag terugkopen. Gaat best veel geld in om

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Hork deze post helemaal niet gezien 3weken geleden. Je hebt helemaal gelijk dat was de kunstenaar toyohara kunichika waar ik kunst van koop en verkoop. En ja hij zal vast wel stoned zijn van de opium. De Britse VOC vond het vast jammer dat er zo veel verslaafde waren en ze daarom niet tmeer mochten dealen met opium.

    #4
    Succes met je afjes op het balkon maar we krijgen geen natte zomer hoor! We krijgen een prachtige droge zomer!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #5
      Succes, subke!
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #6
        Heel veel succes op het balkon Heel benieuwd wat je tegen komt aan problemen op je weg naar die verrukkelijke oogst. Desalnieteplus, wens ik je alle kracht uit de kosmos.

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Wind en regen zal ik trotseren!!

        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Altijd leuk, die balkonavonturen. May the force be with you...

        #7
        Succes met de meiden op balkonia, w.b. de wind 💨, die van mij waaide net niet de pot uit, keer op keer lagen ze zo goed als plat bij iedere windvlaag

        In die van mij staan in de tuin, ( woon in het westen ) Heb ze toch maar ff "gespalkt"
        Ik denk dat deze zomer een beetje hetzelfde wordt als vorig jaar, wisselvallig, maar ja 't is niet anders hè, 't is Nederland.

        Comment


          #8
          Hier in Leeuwarden waaien de planten ook zeker stuk als je ze niet vastbindt.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            #9
            Joy! Succes. Binnen worden AFjes beter.

            Comment


              #10
              Suc6 met je buitenkweek Kuni
              buiten-2020, 2021, 2022, 2023
              Hydro-met afjes-2022

              Comment


                #11
                Succes met je kweek

                Comment


                  #12
                  Toch maar eens wat van green house besteld!!
                  DSC_2273.jpg

                  Comment


                    #13
                    WW in the ww(r)ain tra lalala , WW in the ww(r)ain tra lalala!!! DSC_2278.jpg

                    Comment


                    • Old dawg
                      Old dawg commented
                      Editing a comment
                      Maar we houden de moed erin😃, en staan ze niet een beetje uit de regen op balkon?
                      Veel succes👍

                    • Kunichika
                      Kunichika commented
                      Editing a comment
                      Vandaag geen regenschaduw op de plant, zolang het niet uren stortregent vind ik het best.

                    #14
                    Vandaag 31 mei een Kush king en king juice van green house laten ontkiemen beide autoflowers. Deze komen in 1 18l pot, benieuwd wat dat doet 2stuks in een kleinere pot. Zodra ze boven zijn komen de foto's.

                    Comment


                    • Corleone1933
                      Corleone1933 commented
                      Editing a comment
                      Suc6, kom wel af en toe aanwippen, ben benieuwd hoe groot ze worden

                    • Old dawg
                      Old dawg commented
                      Editing a comment
                      Idem Corleone1933 mijn nieuwsgierigheid is ook gewekt, succes Kunichika 👍

                    • Kunichika
                      Kunichika commented
                      Editing a comment
                      Ja ga wat proberen heb nog ongeveer 150gr weed opgeslagen, daar kom ik zeker nog een jaar mee door. Dus daarom lkkr wat experimenteren

                    #15
                    Ondanks de koude nachten, lijkt het plantje redelijk te groeien. Maaaarrrr de nieuwe blaadjes lijken wel dor te worden, beetje zoals sla wat eeen uur of 10 op je bord ligt. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn. Ben er stevig aan het denken om deze ww van wietzaadjes.nl te fusilleren!!!
                    DSC_2285.jpg DSC_2286.jpg

                    Comment


                    • Corleone1933
                      Corleone1933 commented
                      Editing a comment
                      Denk dat het van de kou komt, groeit er wel uit.
                  Bezig...
                  X