Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Balkon kweek af

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Waarom fusilleren? Dat kan altijd nog!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Dan maar laten staan, beterschap, en hoop dat je snel hersteld.
      Life's a bitch

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Als ik ze kon laten staan deed ik dat, ik woon an zich niet hoog. Maar toren wel boven alles uit. Ik heb geen schutting die in een tuin nog wat wind tegenhoud.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Stevig vastbinden, moet ik hier ook want ik ga er niet mee sjouwen.

    #17
    1 van de 2 zaailingen heeft het licht gezien, hopen dat die ander ook nog boven komt piepen. De WW wilde vandaag niet op de foto!
    Attached Files

    Comment


      #18
      Nee al die regen van gister en vandaag, hoef ik waarschijnlijk 4weken geen water meer te geven. De WW heeft het overleefd, als ze nu al 30cm hoog was, dan had ze het zeker te weten niet overleefd.
      DSC_2323.jpg

      Comment


      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Proficiat. De eerste hindernis is genomen.

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Wat ik wel opmerk is dat meerdere wietplanten die nu buiten staan allemaal wat bleek zien. Kan dit komen door het ruigere weer? Ik zie dat ook bij een aantal vrienden van mij.

      #19
      Nu breekt mijn klomp, het zaadje wat niet uit is gekomen is nu toch ernaar komen opploppen. Nu staan er 2zaailingen 1cm uit elkaar!!!!!! Lijkt me niet slim om deze zo te laten staan, wat zal ik doen?
      DSC_2332.jpg

      Comment


        #20
        Aarde eronder beetje losmaken enMet lichte trekkracht eruit proberen te trekken 🤔😊

        Comment


          #21
          Verspenen, eventueel met behulp van bijvoorbeeld een theelepel.

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Ben bang dat in daar juist de andere kwaad mee doe.

          #22
          Met beleid (en wat ervaring) is het goed te doen, maar ik begrijp je zorg.
          Als het fout gaat heb je niets.

          Dan zou ik de sterkste groeier houden en de ander liquideren.

          Comment


            #23
            Jeetje mineetje, wilde eigenlijk een heel andere woordenschat gebruiken naar dat maat ik maar achterwegen. Ik checkte net de plantjes nogmaals en nu zag ik dat het plantje wat het dichtste bij het raam staat was omgevallen!!!! Even CSI uitgevoerd en ben ik tot een paar conclusies gekomen. Het stammetje was onderaan enorm dun soort van geknakt, meestal is dat stamrot kan hier ook zijn gebeurd. Maar dan zou het eerder zijn geweest dat ze droog stond want de eerste 2cm grond was gortdroog. Maaarrr nu zag ik djengis heel stout kijken, maar dan denk ik misschien eerder dat meneer de voorste te grazen had genomen. Al hebben ze in de 4jaar dat ik plantjes heb, er nog nooit naar zien omkijken. Plantje ingegraven met flink wat natte aarde. Geen gezicht die peramide met de zaailing erin. Morgen even nieuwe grond regelen. Als de zaailing nog niet ver genoeg heen was zal ze het wel overleven. Dit probleem had ik bij mijn binnekweek ook deze keer. Even een paar keer moeten ingraven en was ze weer aangesterkt en uitgegroeid naar de plant met de dikste toppen. Gaat lekker deze buitenronde. Wat moet ik met die siamese tweeling in Odins naam!!?
            DSC_2337.jpg

            Comment


              #24
              Heb ff wat info opgezocht.

              Twin seedlings


              Twin seedlings (zeg maar: tweeling-zaailingen) is een andere veelvoorkomende mutatie onder wietplanten en, zoals de naam al zegt, een zaadje kan twee wortels ontkiemten. Op het eerste gezicht lijkt het misschien alsof er iets mis is met het zaadje, maar dat is niet zo. Dit wordt zelfs gezien als een geweldige mutatie omdat er nu twee planten kunnen groeien. Dit gebeurt alleen als er zorgvuldig voor gezorgd wordt. Anders zal de sterkste plant alle voedingsstoffen consumeren en zal er niet genoeg zijn voor de zwakkere plant


              Bron:



              Deze mutatie komt veel voor. Bij polyembryonie bevat een zaadje meer dan één zaailing. Als het eenmaal is ontkiemd, ontstaan er twee hoofdwortels, in plaats van één. Als ze voorzichtig worden behandeld, kunnen deze zaailingen succesvol van elkaar worden gescheiden om twee planten te krijgen

              Bron:
              Cannabis wordt veelvuldig gekruist. Er komen daarbij interessante en vreemde mutaties voor. Hier een overzicht van de meest voorkomende cannabis mutaties.


              Ziet er toch wel mooi uit
              ​​​​​​​https://www.wietforum.nl/topic/57802-tweeling-plantje/

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Bedankt voor de informatie, maar dit waren gewoon 2zaadjes geplant waar in dacht dat de ene niet van uitkwam. Zoals je kon lezen in de bovenstaande berichten🤭

              • Old dawg
                Old dawg commented
                Editing a comment
                My bad🥴, had niet alles gelezen

              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                No worries

              #25
              De WW begint aardige vormen aan te nemen. De omvaller van de 3in 1 pot, valt nog steeds om maar groeit zachtjes door(rechtsvoor). De 2 die 1cm uit elkaar staan zijn de omvaller die 5dagen ouder zijn al voorbij. Geen idee wat ik ermee ga doen. Ik laat ze nu alle3 mooi staan. Bij mijn binnenronde duurde het ongeveer een week voor de omgevallene weer aantrok.
              DSC_2360.jpg DSC_2358.jpg

              Comment


              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Zie ze gaan!

              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Als de omvaller het niet gaat redden, dan heb ik er 2die naast elkaar gaan groeien ben erg benieuwd hoe dit gaat verlopen!

              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Ondergronds wortelgevecht. Maar komt wel goed.

              #26
              De WW gaat erg lekker. Ietsje pietsje gestrekt omdat in ze 2dagen binnen heb moeten houden. Ze kwamen hier de gevel reinigen en impregneren.

              De king's kush en de king's juice zijn daardoor ook wat gestrekt. De middelste omvaller heb ik verwijderd. Beetje lst toegepast, dit zal ik de komende weken blijven uitvoeren.
              DSC_2380.jpg DSC_2381.jpg

              Comment


                #27
                De komende ​​​​​weken hoef ik ook geen water te geven, want de horizontale slagregens gaan er weer overheen. Pfff

                Comment


                  #28
                  Vandaag de oudste plant voor het eerst alfa grow mee gegeven. Ze drinkt ontzettend veel, dat heb ik vorige jaren een beetje onderschat. De 2eiige heb ik maar wat verder uit elkaar getrokken.
                  DSC_2434.jpg DSC_2435.jpg

                  Comment


                    #29
                    Na wat wikken en wegen, heb ik er toch voor gekozen om half te supercroppen. Ze werd al aardig hoog en op deze manier kan ik zien of een autoflower hier goed van hersteld. En dit eventueel toepassen bij binnenkweek(af) mocht ik nog eens afjes gaan kweken.
                    DSC_2437.jpg

                    Comment


                      #30
                      Nou de WW auto heeft nog geen 24uur nodig gehad om te herstellen van de halve HST. kopje gaat weer goed omhoog, ik denk als je dit uitvoert net voordat ze begint te voorbloeien ideaal is.
                      DSC_2439.jpg

                      Comment

                      Bezig...
                      X