Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika
View Post
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Balkon kweek af
Collapse
X
-
70% van de WW is geknipt, 3takken laten hangen omdat deze hier en daar nog wat witte pistels aanmaakt. Komende week zal de rest wel geoogst worden. Ik denk dat deze mijn record aan buitenplanten(af)gaan verpulveren
DSC_2578.jpg DSC_2576.jpgLast edited by Kunichika; 21 August 2022, 14:12.
- Likes 3
Comment
-
Komt net een vriend op bezoek, die wilde de plantjes even inspecteren. Kom ie naar binnen zegt hij;gast je hele plant zit onder de rot. Ik als de wiederweerga naar buiten!!!! Ik zeg; kerel dit is gewoon verkleuring van de toppen ligt aan de phenos. Hoe het precies kan geen idee. Maar had wel even schrikmomentje. Wel heb ik gevoeld dat ze maar niet compact worden. Ik denk dat dit is gekomen omdat ze net in die extreem hete periode de latere bloei in is geschoten. Ik laat haar nog maar een week staan wie weet word het nog beter. De trichomen zijn vrijwel allemaal milky.
DSC_2580.jpg DSC_2579.jpg
- Likes 4
Comment
-
kelderkastje fluff betekent vaak ook meer blad en veel meer werk om een pijp te kunnen stoppen. Rechtstreeks in de pijp zegt u? Was het maar zo gemakkelijk!
-
Toch ook al.heel efficiΓ«nte en smakelijke luchtige wiet gehad. En rechtsreeks de brandkamer/bowl/joint/.... in.
-
Ik had blijkbaar een tak geknakt met het speuren naar toprot. Vanochtend pas opgemerkt, deze dus maar geoogst!!π€€π€€
DSC_2596.jpg βββββββ
- Likes 3
Comment
-
De eerste 3/4 van de WW is droog genoeg om te gaan curen 79gr zal nog wel iets afgaan. De laatste 3takken die nog steeds aan de stam hangen gaan dit weekend er af. De andere 2ling plant blijft nog nooit een week staan.
DSC_2608.jpg
- Likes 5
Comment
-
Ik heb de laatste 3takken van de WW geoogst. Ik heb zo'n gevoel dat ik de eerder geoogste takken ook beter nog een week had kunnen laten staanπ€
DSC_2611.jpg ββββββ
- Likes 2
Comment
-
26gr van de kingskush(5gr fluff)
DSC_2630.jpg nog eens 31 gr van de ww+79 van de eerdere takken.(21gr fluff)
DSC_2629.jpg
en de kingsjuice sinds gister te drogen.
- Likes 2
Comment
Comment