Handig hè die hondjes!!!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x Dark Phoenix LTS
Collapse
X
-
Ik hoopte afgelopen zaterdag de folie eindelijk binnen te krijgen.... toen het eindelijk binnen was bleek dat ze de verkeerde folie gestuurd hebben😂🤦♂️ dus nu maar zwart wit folie besteld en deze terug gestuurd.... morgen of dinsdag heb ik dan eindelijk de kans om te gaan verduisteren, 2 week later als gehooptAttached Files
Comment
-
Hok ziet er goed uit en de planten ook, houd er rekening mee dat ze nog flink doorgroeien na 12/12, suc6.
-
Dit hok ga ik donker maken ik hoop dat het groot genoeg is.... anders moet ik weer een oplossing zoeken lol.
Voor alles een eerste x en ik heb dit jaar geleerd dat ik beter alles klaar kan hebben staan in het begin van het seizoen.
Ik wou de planten klein houden wat me mislukt is al moet ik zeggen dat ik ze erg mooi vind.
-
-
Gisteravond het hok "verduisterd" met zwart wit folie maar het is niet 100% donker.(zie foto)
Buitenkant hok heb ik bekleed met dekzeilen zodat die de wind opvangen en extra zouden helpen om het donker te krijgen.
Is dit donker genoeg of moet ik het op een of andere manier donkerder maken? Tips welkom!Attached Files
Comment
-
Goedemorgen, mijn luchtvochtigheid was 99% vele malen te hoog! Gister heb ik deze afzuiger erin gemaakt en nu was de luchtvochtigheid 77% al een behoorlijke stap lager als je mij vraagt maar nog steeds te hoog! Volgende stap gaat zijn om er een ventilator in te hangen, hoop dat dit het nog wat meer naar beneden brengt.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Comment
-
De ene kant wel (die aan ons huis vast zit) de andere kant buurman wil nog wel eens zeuren over kleine dingetjes, maar heeft hier niks van gezegd. Ben wel bij beide buren geweest dat als er overlast is ik graag heb dat ze bij me aan de deur komen, zodat ik er wat aan kan doen. Tot nu toe geen klachten kver de geur enz.
-
-
Vandaag gaan de dames week 5 van hun bloei in, ze gaan super zo ver.
De toppen groeien per keer en maken flink trichomen aan.
Ze krijgen momenteel 4 liter water per dag 12ml BAC organic bloom (per plant)You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 10 photos.Last edited by Saakie; 19 July 2022, 11:28.
Comment
Comment