Even een fototje van hoe mijn nacht hok eruit ziet, deze foto is genomen gistermorgen toen de dames naar buiten gingen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x Dark Phoenix LTS
Collapse
X
-
Als het lukt zonder rot, heb je echt iets goeds in handen, echt een topkweek, veel beter is buiten in Nederland bijna niet mogelijk aan de handvan wat ik in de afgelopen decennia gezien heb.
Autoflowers zijn leuk , maar vele vind ik er toch matig uitzien eigenlijk , dus als je de ruimte heb gewoon voor regulier of female gaan en verduisteren.
Afbloeien in oktober en November geeft in ieder geval totaal andere wiet met veel meer blaadjes (om het lichttekort te compenseren)
Comment
-
Saaie niet te veel veren in zijn reet steken je(π€)atmosphere1 , waren dat in de afgelopen decennia sativa of indica kweekjes?
Comment
-
Helaas eindigd mijn kweekverslag vandaag! Helaas heeft de hulp van de buurman gebeld en stonden ze hier vanmorgen aan de deur.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View PostSaaie niet te veel veren in zijn reet steken je(π€)atmosphere1 , waren dat in de afgelopen decennia sativa of indica kweekjes?
- Likes 1
Comment
-
- Likes 3
Comment
-
We proberen volgend jaar zeker weerπ
We gaan dan wel meerdere soorten proberen zodat we wat variatie hebben kwa smaak hadden we dit x niet zo over nagedacht haha.
Ook ben ik al druk zoekend naar sneller bloeiende soortjes maar willen wel graag indica dominant. Denk wel dat ik ze volgend jaar lager ga proberen te houden π
-
-
Die Dark Phoenix is toch een erg goede soort , en zo te zien stabiel ook nog !
Waar heb je die bestelt?
Die dingen gaan binnen echt dik opbrengen.
Veel betere zaden ga je echt niet vinden ben ik bang.Last edited by atmosphere1; 23 September 2022, 12:07.
Comment
Comment