Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ode aan een overlever- magic o.g.kush OF black Harlequin stek in serre

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ode aan een overlever- magic o.g.kush OF black Harlequin stek in serre

Korting op 420shop
    Ik heb een paar keer een stek van de planten die ik binnen aan het kweken ben na het snoeien in een glas water gezet. In de veranda onder de lichtkoepel. Een paar was ik vergeten en zijn uitgedroogd. Den deze bijna, maar net niet. Na een 3-tal weken zijn er wortels beginnen verschijnen. Dan heb ik het in een piepklein potje met zaai- en stekgrond gezet en buiten op het terras laten staan voor een week. Een paar keer terug opgeraapt toen het gevallen was. Dan maar het plantje in het potje tussen de tomatenplanten in de serre gesmeten. In een vrij hoekje. Een paar dagen later was het plantje nog niet dood, dus heb ik het in de serre in de volle grond geplant.

Vandaag heb ik het, net zoals m'n tomatenplanten, water met dcm tomatenvoeding gegeven.

Ik heb er totaal geen verwachtingen van, maar zolang als ze leeft zal ik er even hard voor zorgen als voor m'n tomatenplanten.

...en dus een kweekverslag IMG_20220613_135612.jpg IMG_20220613_135545.jpg IMG_20220613_180749.jpg IMG_20220613_180815.jpg IMG_20220626_165957.jpg IMG_20220626_165941.jpg
    Het potje was goed doorworteld en volgens mij gaat die kei blij zijn in de serre.

Ik denk dat het black Harlequin gaat zijn, maar het zou evengoed magic o.g. kush kunnen worden.

We zullen het zien gebeuren.

Haha het blijft onkruid, en onkruid vergaat nie
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

Die slaat nog wel aan, suc6 met je plantje.
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

Comment

Ze ziet er niet ongelukkig uit in haar nieuwe huisje! IMG_20220627_174004.jpg IMG_20220627_174122.jpg nog een beetje schuchter, maar ze zal wel vriendjes worden met de coeur de boeuf tomaten en komkommerplanten en de peperplantjes en de basilicum...

Comment

Lekker warm vandaag, vond ze precies wel lekker! Vandaag heel de serre water gegeven, dus ook m'n wietplantje. Morgen maar eens die onderste bladeren weghalen die op de grond hangen. Ze ziet er blij uit doorheen de dag als ze de richting van de zon volgt. Mooi om te zien!

IMG_20220629_212457.jpg IMG_20220629_195327.jpg

Comment

• Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Hij gaat lekker zo te zien

• Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            Het is een meisje, don corleone

Beetje bijtippen zie je er precies niks meer van.

Die komt wel.
          Attached Files
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

... het groeit....

IMG_20220702_185417.jpg

Comment

...en het groeit....

IMG_20220705_165335.jpg IMG_20220705_165308.jpg

Comment

Het plantje groeit nog altijd! En het ziet er eigenlijk wel fris en fruitig uit.. Wel lange internodes tot nu toe. ik denk dat m'n serreke ook niet echt het meest geschikte huisje is, en ik ben ook niet van zin om haar te veel te faciliteren. het wordt echt schijtewarm in de serre alhoewel het dakraampje en de deur altijd openstaat. Alle ja, de deur staat niet altijd open, ik heb een stukske multiplex om ervoor te zetten want de buren hebben katten die van een voorverwarmd wc houden. Ik heb absoluut niets tegen katten of andere beesten, maar ze moeten niet tussen m'n groenten zitten platschijten.

Ze is nu ongeveer 45cm hoog. Geen idee wanneer de 12/12 van moeder natuur valt. Ik zou het kunnen opzoeken maar ik kan het evengoed ervaren. Of iemand alhier moest er een vaag idee van hebben. Ik reken er een beetje op dat m'n coeur de boeufs snel rijp zullen zijn. (2 zijn er al aan het kleuren, er zijn er zeker 50) zo dat ik ze allemaal kan opeten, de planten weg kan doen zodat m'n wietplantje meer plaats kan krijgen. ik kan me voorstellen dat ik haar een keertje ga toppen om de hoogte te beperken, maar eigenlijk liever niet. Ik wil wel eens een gewoon normaal wietplantje zien voor een keer.

DSC02471.jpg DSC02472.jpg

ze is mooi

Comment

• Old dawg
                  Old dawg commented
                  Editing a comment
                  Gaat goed zo, ze is zekers mooi 😘😍, wordt straks wel erg heet weer verwacht, succes

• Saakie
                  Saakie commented
                  Editing a comment
                  Als ik me niet vergis begint de nartuurlijke bloei rond 25 augustus, je zult dan bloei verschijnselen zien +-2 week later.

Ze ziet er leuk uit en ze heeft nog een dikke maand groei tijd dus komt vast goed.
              Bezig...
              X